Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Vinternatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Mye bedre stemning i dette bildet,selv med den lille "svakhet" du selv nevner;) Lyset her er fortreffelig;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Flott komp og vakkert lys. Men for meg framstår dette mer som en solnedgang. Det gul/orange lyset i horrisontent kan - for alt jeg vet, være lys fra en by. Men det er ikke godt å vite Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Utrolig flott lys og farger - likte det! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Flott vinterlig stemning, med et vakker lys. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Flott komp og vakkert lys. Men for meg framstÃ¥r dette mer som en solnedgang. Det gul/orange lyset i horrisontent kan - for alt jeg vet, være lys fra en by. Men det er ikke godt Ã¥ vite Er ca en mil inne i svarteste skogen så hvor lyset kommer fra aner jeg ikke, men en teori er at det muligens kan være lys fra Osloområde mange mil unna her... Takk for kommentaren Wasco. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Stemingsfullt, med flotte fargetoner og bra skarphet. Ok komp! God 4'er! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Likte det forrige bedre, men fint innover i bildet dette. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Flott komp og vakkert lys. Men for meg framstÃ¥r dette mer som en solnedgang. Det gul/orange lyset i horrisontent kan - for alt jeg vet, være lys fra en by. Men det er ikke godt Ã¥ vite Er ca en mil inne i svarteste skogen så hvor lyset kommer fra aner jeg ikke, men en teori er at det muligens kan være lys fra Osloområde mange mil unna her... Takk for kommentaren Wasco. Ja slik "bylys" kan faktisk reflektere ganske langt Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nydelig kveldslys i dette bildet Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ble bra dette Morten fine farger. f/4 ? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Flott stemning og lys. 5'er fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg