eivtho Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Skal kjøpe ny skjerm og tenker på en av disse. Hva tror dere? En liten ting til: hva trenger jeg eventuelt hdmi til?? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har en dell u2410 jeg er kjempefornøyd med så ville nok valgt dell igjen. Likte spesielt supporten, som har vært utrolig. Fikk ny skjerm under 12 timer etter at jeg klagde på en powerlampe som sluknet (typisk feil på den serien). Nye skjermkort har hdmi utgang. Ellers kan du plugge til en dvd elelr blurayspiller om du vil bruke skjermen til andre ting. Lenke til kommentar
eivtho Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Har en dell u2410 jeg er kjempefornøyd med så ville nok valgt dell igjen. Likte spesielt supporten, som har vært utrolig. Fikk ny skjerm under 12 timer etter at jeg klagde på en powerlampe som sluknet (typisk feil på den serien). Nye skjermkort har hdmi utgang. Ellers kan du plugge til en dvd elelr blurayspiller om du vil bruke skjermen til andre ting. Det er hdmi utgang på maskinen jeg snart får i posten. BØr jeg da ha hdmi inngang på skjermen? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har en dell u2410 jeg er kjempefornøyd med så ville nok valgt dell igjen. Likte spesielt supporten, som har vært utrolig. Fikk ny skjerm under 12 timer etter at jeg klagde på en powerlampe som sluknet (typisk feil på den serien). Nye skjermkort har hdmi utgang. Ellers kan du plugge til en dvd elelr blurayspiller om du vil bruke skjermen til andre ting. Det er hdmi utgang på maskinen jeg snart får i posten. BØr jeg da ha hdmi inngang på skjermen? Du kan bruke dvi eller displayport. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har brukt hdmi noen ganger for å plugge til hdmi utstyr så kjekt å ha, men ikke noe must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå