Gå til innhold

Dell UltraSharp U2312HM eller LG Flatron IPS231

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Har en dell u2410 jeg er kjempefornøyd med så ville nok valgt dell igjen. Likte spesielt supporten, som har vært utrolig. Fikk ny skjerm under 12 timer etter at jeg klagde på en powerlampe som sluknet (typisk feil på den serien).

Nye skjermkort har hdmi utgang. Ellers kan du plugge til en dvd elelr blurayspiller om du vil bruke skjermen til andre ting.

Lenke til kommentar

Har en dell u2410 jeg er kjempefornøyd med så ville nok valgt dell igjen. Likte spesielt supporten, som har vært utrolig. Fikk ny skjerm under 12 timer etter at jeg klagde på en powerlampe som sluknet (typisk feil på den serien).

Nye skjermkort har hdmi utgang. Ellers kan du plugge til en dvd elelr blurayspiller om du vil bruke skjermen til andre ting.

Det er hdmi utgang på maskinen jeg snart får i posten. BØr jeg da ha hdmi inngang på skjermen?

Lenke til kommentar

Det er hdmi utgang på maskinen jeg snart får i posten. BØr jeg da ha hdmi inngang på skjermen?

Du kan bruke dvi eller displayport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...