MatseMats Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Yepp, bestilte meg et internt lydkort, ASUS Xonar D2 for å være spesifikk. Jeg kan høre på hva jeg vil, det er ikke problemet. Programvaren som fulgte med har også blitt installert, og det er lett å se at programmene tar effekt. MEN, mikrofonen blir ikke oppdaget. Altså, om jeg AKKURAT NÅ trakk ut kabelen og satte den inn i mikrofon inngangen som er på hovedkortet, så vill den ha blitt oppdaget og fungert på 2 sekunder. Håper dere kan hjelpe meg med å fikse dette irriterende problemet :!: Har Windows 7 64Bit, programvaren var det som fulgte med og modellen er 5 fra toppen på Lydkort seksjonen inne hos Komplett.no Takker på forhånd! Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Kortet er vistnok ekstremt fin på dette med riktige drivere! En ting er sikkert for meg! ASUS Xonar D2 Vil ikke kunne ta opp lyd utenom du har drivertypen "7.12.8.1794" Til og med "7.12.8.1793" ville ikke la meg ta opp, spesielle saker. Jaja, skitt au! Ha en fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå