kjikvadrat Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Okai, så eg har prøvdt å leggja inn lydbøker i iTunes. Eg veit at lydbokformated som iTunes gjenkjenner er .m4b. Problemet er ikkje konverteringa til dette formated, men korleis filene vert sortert i iTunes. Korleis får ein filene til å leggja seg i RETT REKKJEFYLGJE i iTunes, er det store spørsmålet. Dersom ein opner i utforsker, så kan ein sortera etter både namn og tittel osb. iTunes bruker ikkje nemnet, men heller tittelen. Det er denne tittelen som vert sortert merkeleg: 1 10 11 2 20 21 osb, ikkje frå lågast til høgast, men tar eitt og eitt siffer, liksom. Har holdt på med dette i mangfoldige timar, men den einaste løysinga som eg har kome til er å slå saman filene til éi stor fil for å sleppa heile sorteringsdritet.. Nokon som har ein idé på dette? Takkar for svar Lenke til kommentar
Samara Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Foreslår at du legger det opp som dette: Spor 01 Spor 02 [..] Spor 10 Spor 11 [..] Spor 22 Spor 23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå