bekimc Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg går på IKT- linjen og vi har fått i oppgave om å skrive om standarsystemene i spoileren under. Meg og et par medelever har funnet denne oppgaven meget vanskelig å finne informasjon rundt om på internettet. Jeg ber sårt om hjelp eller eventuelt lenker til nettsteder eller annet stoff jeg kan lese meg opp og finne ut om mer. •CRM (Customer relationship management) • HR systemer • Lagerstyring • ERP (Enterprise Resource Planning) • Kontorstøttesystemer • Tekniske programmer • Dokumenthåndteringssystemer • Prosjektstyringsverktøy • Økonomisystemer Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hva er problemet? Forstår dere ikke hva et økonomisystem er eller finner dere ingenting når dere søker på "lagerstyring programvare" når dere søker på Google? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Vi finner rett og slett veldig lite informasjon om noen av punktene og dermed lurer vi på hvordan vi skal gå videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå