Harald Gjerholm Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Gårdstun Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tok dette bildet i et voldsomt skarpt lys noe som gjorde at jeg måtte kutte drastisk oppe. Skulle gjerne vært lavere i terrenget men kroppen min ville ikke over det elektriske gjerdet. V2 er mørknet litt. En stor klonejobb med å fjerne uønskede hus og ledninger her. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Se her ja..ble bra dette.Vet ikke om det hadde blitt bedre med ett bilde til på hver side(panorama)...tanken er her da att siden du først måtte kutte så drastisk oppe,og uten att det gikk utover kvaliteten,ville du fått med bygningene på begge sider som er kuttet.Men for all del,ikke noe å si på dette heller Harald;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Flott lys her Harald, ellers har vel Jan Erik nevnt det som nevnes bør. Blir litt statisk og midtstillt denne gangen synes jeg Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Klarer ikke å bestemme meg for hvilket av diss jeg liker best.... Fint lys og vakkert motiv Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Bra vinterbilde igjen! Liker V1 best! Kunne kanskje ønsket noe mer på begge sider....! 4'er! Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Fint lys og bilde:) Litt mere "luft" hadde vært fint men ser hva du skriver;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg