Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Stoke


JR Ewing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jotun: Så hårsår du har blitt, da?

Bare mobber eg. Liker når eg Liverpool supporter (ikke deg klumpen) klager på United sin fotball, når Liverpool selv strengt tatt har spilt mer slik enn United.

Takk for den.

 

Vi dominerer kampen men evner ikke å skape nok sjanser til å få et mål. Skulle sannsynligvis hatt en straffe eller to, men med Howard Webb på banen sier det seg jo selv at vi ikke får det.

Lenke til kommentar

Med dagens lagoppstilling er jeg ikke overrasket over sluttresultatet. Først når Carroll kom inn ble det noe fart i dette laget, og det er ikke tvil om at kuyt på topp ikke fungerer. Dagens positive overraskelse var Charlie Adam som hadde noen svært gode pasninger, i tillegg til Skrtl som var en solid forsvarsspiller

Lenke til kommentar

Alltid vanskelig mot 9-manns forsvar..

 

Ble imponert av Skrtel og Johnson i dag. Johnson så mer ut som en offensiv midtbanespiller enn høyreback, men var alltid tilbake i forsva når det kom til det, og Skrtel rydda unna alt han fikk imot. Coates spilte og en finfin kamp.

Lenke til kommentar

Med dagens lagoppstilling er jeg ikke overrasket over sluttresultatet. Først når Carroll kom inn ble det noe fart i dette laget, og det er ikke tvil om at kuyt på topp ikke fungerer. Dagens positive overraskelse var Charlie Adam som hadde noen svært gode pasninger, i tillegg til Skrtl som var en solid forsvarsspiller

 

Kuyt var den eneste som var i boksen når innleggene kom. Vi spilte på akkurat den måten stoke elsker at motstanderne spiller på. Det var ikke kuyt som var problemet, men vår utrolig feige instilling og lagoppstilling. Når vi spiller så defensivt i en hjemmekamp mot Stoke er målet å få ett poeng. Det var aldri en eneste en av midtbanespillerne våre som kom på løp inn i boksen. Vi gjorde det ekstremt lett for stoke å ta ut Kuyt hver eneste gang vi gikk i "angrep". Carroll var like ræva som Downing og fikk utrettet null og niks, men da måtte ihvertfall forsvaret følge med på to spillere og ikke bare Kuyt. Adam har noen få fine pasninger i hver kamp, men utenom det er han en helt middelmådig spiller som ikke bør være noe annet enn en innbytter.

 

Er det noen vi skal skylde på for denne kjedelige kampen må det være Kenny.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med dagens lagoppstilling er jeg ikke overrasket over sluttresultatet. Først når Carroll kom inn ble det noe fart i dette laget, og det er ikke tvil om at kuyt på topp ikke fungerer. Dagens positive overraskelse var Charlie Adam som hadde noen svært gode pasninger, i tillegg til Skrtl som var en solid forsvarsspiller

 

Kuyt var den eneste som var i boksen når innleggene kom. Vi spilte på akkurat den måten stoke elsker at motstanderne spiller på. Det var ikke kuyt som var problemet, men vår utrolig feige instilling og lagoppstilling. Når vi spiller så defensivt i en hjemmekamp mot Stoke er målet å få ett poeng. Det var aldri en eneste en av midtbanespillerne våre som kom på løp inn i boksen. Vi gjorde det ekstremt lett for stoke å ta ut Kuyt hver eneste gang vi gikk i "angrep". Carroll var like ræva som Downing og fikk utrettet null og niks, men da måtte ihvertfall forsvaret følge med på to spillere og ikke bare Kuyt. Adam har noen få fine pasninger i hver kamp, men utenom det er han en helt middelmådig spiller som ikke bør være noe annet enn en innbytter.

 

Er det noen vi skal skylde på for denne kjedelige kampen må det være Kenny.

Jeg ser at jeg formulert meg feil. Med setningen " kuyt på topp ikke fungerer" mener jeg at det ikke er nok med han som eneste foran, og ikke at han som spiller var problemet. Jeg er helt enig i at det trengs mer menn fremover, større selvtilitt, og ta mer sjanser.

 

Carroll er som du sier ingen god spiller, men han får spillere på seg og frigjør plass for kanter, offensive midtbanespillere og en spissmakker. Charlie Adam er ingen klassespiller, og han har ikke overbevist meg om at han fortjener et plass på dette laget. Om målsetnnigen er å vinne ligaen må nivået på spillerne være så høyt at Charlie Adam blir sittende på benken, og må overbevise for å få spille.

 

Svært god og presis oppsummering av dagens kamp og dagens mannskap Reg2000!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...