askphoto Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 trenger redigerings tips Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har hatt en shoot av en herlig liten gutt, men har klart å fått et grått skyggeområde på den ene siden. Det jeg lurer på er om jeg burde prøve å fjerne den eller beholde den? Jeg bruker lightroom... Pleier da å bruke exposure knappen til å brenne det ut. Andre forslag på hvordan gjøre det bedre? Håper på tips.... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
askphoto Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Har og fått litt for mye lys på brystet hans, men prøvd så godt jeg kan med å ordne opp i det. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg klarer ikke helt å se hva du mener med et skyggeområde på den ene siden. Det jer ser er skygger etter lyspunktene dine, og de er ikke lett å unngå. Ellers synes jeg bilde er naturlig og fint. Litt overeksponert på magen, som du selv påpeker, men det er jo lett å justere i ettertid Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Litt vel lyst kanskje, ellers et greit bilde! 3'er! Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nydelig bilde med god skarphet og farve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg