furiousanimal Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei, det kan hende det er normalt med denne pcen, men jeg skjønner ikke hvorfor den skal bråke så utrolig mye hver gang jeg skal bruke den til spill. Jeg fikk noen til å rense viften for ikke så lenge siden og pcen ble mye stillere. Men forsatt bråker den veldig når jeg spiller, er det noen grunn til det, er det noe jeg kan gjøre med det? skjønner jo at den jobber litt, men er som at den jobber hele tiden når spillet står i. Å av og til så stopper hele spillet opp også og bare forsvinner, er det noe jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Regner med du spiller på bærbar? Om det er tilfellet er det ikke så mye å gjøre om den fortsatt bråker etter rensing av vifta. Bærbare har ofte problem med å få fjernet varme effektivt på grunn av den begrensede plassen, noe som resulterer i høy viftehastighet. Anbefaler å kjøpe en cooling pad å ha den bærbare på under spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå