zed Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er ganske new i forumet og vet ikke om det har vært en sånn post. Har ikke sett en så da går jeg utifra at det er lenge siden. Men Spørsmålet er da: Hva gjør De foran pc'en, eller deres Komputer? Jeg gjør følgende: IRC'er MSN'er :smile: Spiler CS Poster i forumet her (skjeldent) Ser filmer ( Band of Brothers akkurat nå ) Spiller musikk ( peaches ) Lager hjemme-sider Ler/disser DiKKy og igjen og igjen ........ Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Svarer på innlegg, spiller, hører på musikk... masse annet småtteri Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Teller taster på tastaturet... Bruker pc'en vel, er en ganske så naturlig ting! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Teller taster på tastaturet... Bruker pc'en vel, er en ganske så naturlig ting! jerking off? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Dette er kun nok en "tellepost". Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg