Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Høststemning Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ikke første gang Ypsilon blir vist tror jeg;)...men dere tåler vel ett til. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Flott komp og fine høstfarver. Broen skaper fin dybde- kanskje mer med fem skritt til venstre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Flott komp og fine høstfarver. Broen skaper fin dybde- kanskje mer med fem skritt til venstre. Takker Harald,skulle også ha brukt ett 10-20mm her i stede for 18-200mm'n.Så kunne jeg heller kuttet det til;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Tåler godt å se flere gode bilder av Norges mest fotograferte bro. Skarpt og fint eksponert i et godt komp. Mulig jeg ville kuttet ørlite i bunnen, opp til brospeilingen? Uansett et godt bilde i mine øyne. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Tåler godt å se flere gode bilder av Norges mest fotograferte bro. Skarpt og fint eksponert i et godt komp. Mulig jeg ville kuttet ørlite i bunnen, opp til brospeilingen? Uansett et godt bilde i mine øyne. Vurderte faktisk det kuttet du nevner,men så ble tvilen for sterk da vet du..tenker da på speilingen av tårnene...men heller nok til ditt forslag her ja;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Fin formidling av krystallklar høstluft og flammende fine hørstfarger Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Flotte høstfarger i et superskarpt bilde. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Fin stemning og speiling, synd at ikke toppene i speilinga ble med! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ok dette! Fine farger og speiling! Enig med Morten mht mulig kutt! 4'er! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Fin formidling av krystallklar høstluft og flammende fine hørstfarger Takker for det;) Fin stemning og speiling, synd at ikke toppene i speilinga ble med! Ja sånt en glemmer i farten..ang hele speilingen.Takker;) Ok dette! Fine farger og speiling! Enig med Morten mht mulig kutt! 4'er! Takker og bukker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg