Gå til innhold

DICE jakter på Battlefield 3-juksere (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hvilke grunnlag, serien har mistet identiteten sin, når jeg løper rundt i korridorene på Karkand nå kjenner jeg meg ikke igjen, måten de har bygget opp spillet på generelt er bare helt ut av kontekst sammenlignet med de forrige, til og med avbrekk serien Bad Company 2 har mer BF følelse i seg.

Dette er da min mening, jeg foretrekker Global offensive over BF3 om vi snakker om dagens marked.

Så du mener de skal gi ut samme spillet med bare forbedret grafikk år etter år? Da kan du jo spille CoD eller Global Offensive som ikke har forandret på noe annet enn grafikken de siste årene.
Lenke til kommentar

Så du mener de skal gi ut samme spillet med bare forbedret grafikk år etter år? Da kan du jo spille CoD eller Global Offensive som ikke har forandret på noe annet enn grafikken de siste årene.

Om de skal endre alt så kan de like godt kalle det noe annet en Battlefield, og ikke begynn å vinkle min kommentar mot noe jeg aldri har sagt.

Innovasjon er +, total endring av serier som igjen blir ugjenkjennelige til hva de originalt er = -.

Og til din informasjon er det ikke bare grafikk som er endret i Global offensive, måten man spiller på er også helt endret, men jeg kjenner ihvertfall igjen spillet for hva det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...