Gå til innhold

DICE jakter på Battlefield 3-juksere (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Har spillt en del BF3 de siste ukene og har møtt på to-tre stykk som åpenbart har juksa. Jeg synes ikke det er så ille mtp. hvor populært dette spillet er. Noen som vet hvordan MW3 er i forhold?

Når det er snakk om voip så er jeg enig med dere, men hvorfor ikke bare bruke ventrilo eller et annet program så lenge?

haters-treadmill.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil bare føre til at flere uskyldige blir bannet uten de har cheatet. Har hendt meg ofte jeg blir kalt en cheater, selv de kan ikke bevise noe som helst. De ser bare på KD så sier de du jukser, dermed sender de en rapport inn til Dice for mistenksom spilling, noe selv du ikke har gjort. Da kan man bli banna viss du er for god i BF3, feil måte å håndtere dette på mener da jeg!Ble banna plenty av ganger på CS da ikke jeg cheatet og jeg brukte mitt headsett 5.1 lyd, så admin sa det var tvilsom gaming fra mi side og slik som dette sa han: Hvordan tok du de alene, jeg var da 5 mot 1, 4 av killsene var headshot så jeg tok ut en etter en, brukte lyd og var noe ekstrem taktisk spillestil å vips borte vekk ble jeg. Så teknisk sett ble jeg banna fordi jeg bruker lyd ingame og var bedre en de!

I feel you bro, sånn er det også i bf3.. Folk som ikke kan tape vet du.

Lenke til kommentar

til PS3 spillern på førstesiden - hva forventer du til vaffelhjern?

BF3 er, har alltid og vil alltid være best på PC.

jeg skjønner ikke hva folk jukser for, ødlegger spillet totalt.

annen ting som iriterer er folk som så feil i butikken og kjøpte BF3 istedenfor MV3, det er et teamspill, ikke spray and pray(som cod er).

men liker ikke nedlastninga, da nette mitt ikke er noe godt, må jeg laste ned i eve\igheter for og få gema hver oppdate

Lenke til kommentar

Har spilt Bf3 lite på grunn av det ELENDIGE systemet de bruker når man skal joine games. Tar 100 år å finne game, 100 år å joine, pluss at når man endelig kommer seg inn så krasjer spillet etter 1 - MAX 2 games . Har gitt det noen sjanser nå, om det ikke er bedre neste gang så gir jeg F! :)

Har aldri hatt noe problemer med att det kræsjer, du kan jo alltids gå inn i origin, høyreklikke på BF3 og klikke reparer installasjon

Lenke til kommentar
Uspillbart dritspill? Der er vi tydeligvis totalt uenige. Jeg koser meg nå med BF3. Beste FPS som finnes etter min mening.
Når du har slike ting som inputlag, og i tilegg ikke har mulighet til å snakke med venner du spiller med, så ja da velger jeg å kategorisere det som ett uspillbart dritspill. Selvfølgelig er det ett bra spill, men så lenge de ikke gidder å gjøre noe med det så er det ikke annet enn ett dritspill.Ingen voip, dette var noe som ikke virket i betaen engang, og 3 måneder etter release så er det fortsatt ikke forbedret seg noe!

Før du kritiserer andre burde du kanskje finne ut om dine egne argumenter er korrekt.

Var selv i beta, og helt siden beta har det vært en vell fungerende voip funksjon i spillet.

Vil også tilføye at det er kun på PC du får spilt spillet til det fulleste.

Lenke til kommentar

Jeg trodde at juksere brukte diskre metoder men jaggu beviste dem meg feil! Det var en fyr som skjøt hele laget i begynnelsen av spillet fra hans spawn point til våres... mens de var et fjell mellom oss. Uansett hvor langt unna han var, så ble vi drept så fort vi spawnet igjen.

Makan til frekk "in your face" juksing har jeg ikke sett på lenge.

Lenke til kommentar
Før du kritiserer andre burde du kanskje finne ut om dine egne argumenter er korrekt.

Var selv i beta, og helt siden beta har det vært en vell fungerende voip funksjon i spillet.

Vil også tilføye at det er kun på PC du får spilt spillet til det fulleste.

Jasså, jeg burde kanskje be deg om det samme, regner med at du spilte det på pc?

Jeg vil gjerne be deg lese innleggene mine en gang til, kanskje du ser i første innlegget mitt at jeg snakker om PS3.

Det har ALDRI vært en vell fungerende voip funksjon i spillet, i betaen funka det ikke i det hele tatt!, pc har f.eks skype de kan bruke, xbox har den cross game chat funksjonen, mens ps3 sitter igjen med ingame voip, og når den ikke fungerer, så hvordan i alle dager mener du vi skall kunne prate sammen?

Hvis du spiller med kun 1 i squad, så kan du være heldig at det virker, men med 2-3 stk så har du ikke sjangs i havet.

Og for de av dere som ikke enda skjønner hva jeg mener med input lag, så kan dere ta dere noen sekunder til å se på youtube linken under

Dette kombinert med at det ikke eksisterer noe akselerasjon på siktinga, gjør det umulig for meg å sikte.

Dette er noe som burde blitt tatt opp i media ettersom DICE totalt ignorerer alle spørsmål om det, kanskje vi kunne fått ett svar på en eventuelt fix er på vei, eller om vi bare må innse at vi aldri får oppleve ett spillbart spill på PS3.

Lenke til kommentar

Hvis de vil finne jukserne så kan man like greit sjekke "Leaderboard" og se hvem som har usannsynlig mange poeng opp mot antall spilte timer.Har selv vært borti en kar som var ekstremt god med jets, han samlet opp 80% av alle poengene på en runde Rush....

Kan hende det er tom server farming. I så fall er det greit fordi det ikke ødelegger for andre.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har den deilige kjente realteak audo buggen. Kan ikke joine servere med PB på.

Hvorfor DICE? Hvorfor gikk dere ikke via steam også brutke valve? Er ikke PB notorisk for å ikke fungere?

Sløste 250 kroner, hvis jeg ikke kjøper meg USB headset.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hehe, jeg har den deilige kjente realteak audo buggen. Kan ikke joine servere med PB på.

Hvorfor DICE? Hvorfor gikk dere ikke via steam også brutke valve? Er ikke PB notorisk for å ikke fungere?

Fordi de ville komme nærmere kundene sine, slik at de kunne tilby kjappe oppdateringer .... oh wait ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi de ville komme nærmere kundene sine, slik at de kunne tilby kjappe oppdateringer .... oh wait ...

Hahaha årets joke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...