DinMOR Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei!! Jeg har følgende Abit TH7-II raid oppdatert BIOS og raid driver¨ to Western Digital 8mb 160GB harddisk (nye) nå jeg installere og har installert windows får jeg følgende melding Error shutdown noen med RPC (remote procedure Call) Hjelp meg å fiks dette problemet, spør meg gjerne hvis De lure på noe MVH Keith Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Dette er mest sansynlig det viruset som herjer. For å stoppe avslutningen skriver du shutdown -a i start-kjør. Så drar du til windows uppdate å laster ned alle viktige uppdates, da innstalerer du en som motvirker viruset slik at det ikke slår av PC en din lengre. Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Dette er mest sansynlig det viruset som herjer. For å stoppe avslutningen skriver du shutdown -a i start-kjør. Så drar du til windows uppdate å laster ned alle viktige uppdates, da innstalerer du en som motvirker viruset slik at det ikke slår av PC en din lengre. Hei, Jeg lurer på en ting, hvordan skal det være virus på en ren data? Diskettene jeg bruker er det samme på forrige maskin med mindre harddisk. og i så fall hvor skriver jeg shutdown -a? takk Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 eg hadde samme greia på laptopen min sist uke den skrudde seg av å på i et, men etter noen timer så sluttet den å trøbble har fortsatt ikke fått noen froklaringpå hvorfor den gjorde det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 den overskrifta di likte jeg ikke helt. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Dårlig bruk av emnefelt - stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg