fjarle Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvorfor ikke synge karaoke på bussen? Her er det rareste tilbehøret fra CES Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Det halv-elektroniske brettspillet (eller hva jeg får lov til å kalle det), Game Changer, virker interessant. Brettspill med elektronisk registrering av brikkene og hendelsene i spillet er noe jeg har ønsket lenge, så håper vi får høre mer om dette konseptet. (men da helst til noe annet enn iPad. Personlig mening) Hvis det eksisterer allerede så vil jeg gjerne høre om det. F.eks. et fysisk sjakkspill som viser hvor du kan flytte brikkene. Høres dog noe dyrt ut. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 lol likte den tv hatten, sikkert fin å ha på flyet. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvilke hodetelefoner 2 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kommer Xshot med kamerastativ til androidmobiler (galaxy note)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg