Gå til innhold

Finn.no (vedr. ny oppsett av søk etter ny kategoristruktur på torget 12.januar)


Qumad

Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp auto søk som blir sendt meg pr. e-post fra Finn Torget, de siste ukene har e-posten med treffene hatt følgende tekst i seg.

Når vi nå er kommet over 12 . januar tenkte jeg at jeg skulle spisse søket mitt litt bedre, men for meg så er siste detaljeringsvnivå "Sofaer og lenestoler"

Jeg får ingen som helst mulighet til å velge kun lenestol som jeg er på jakt etter eller 3seter som de påstår at man skal kunne spisse søket sitt med.

Det kan jo faktisk se ut som at man har gått i feil retning i å med at jeg nå stanser opp på "Sofaer og lenestoler" og ikke "Sofa" som de igjen påstår i at man skal kunne stoppe på.

 

Noen som har fått denne nye funksjonaliteten med ny kategoristruktur og bedre spissing av søkene til å fungere?

 

Hei *******!

 

Her er annonser som passer ditt auto-søk: ********

Viktig melding fra FINN: Vi lanserer ny kategoristruktur på torget 12.januar

Ulempen for deg: E-postene vi sender deg etter 12.januar kan inneholde annonser som ikke er relevante. Hvis dette skjer kan du logge inn på FINN, finne søket ditt i lagrede søk og spesifisere kategoriene på nytt.

Til gjengjeld får du: bedre detaljnivå når du skal lete etter ting. Det blir for eksempel mulig å spesifisere om du ser etter treseter eller hjørnesofa (i dag stanser det på sofa).

 

Men inntil videre fungerer søket ditt, og vi har fått inn disse annonsene som passer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...