Drunkenvalley Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Medium @ HD i BF3 hører mer fornuftig ut enn high i det minste. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Haha, liker at det er Swifty som er i bakgrunnen. "Han som mangler lille fingeren" Ja ikke driv med MC! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Å nei, jeg som hadde gledet meg sånn til en bærbar med ekte razerkvalitet. Så fram til å kjøpe det som i praksis ville gitt meg en ny pc på reklamasjonsretten hver tredje måned Lenke til kommentar
MSI GT70 er BEST! Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Drit i Razer Blade, ta heller å kjøp MSI GT70. Den er kraftigere enn razer og koster bare 1100kr, mens razer koster 1500 og oppover. Msi er kanskje ikke en like fin laptop, jeg sier bare at Msi GT70 er et bedre kjøp. Du får ihvertfall kjøpt den i norge! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Denne tråden er nesten 2 år gammel. Jeg tipper at pc er innkjøpt for lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Denne tråden er nesten 2 år gammel. Jeg tipper at pc er innkjøpt for lenge siden. Vel, med det nicket så tror jeg neppe han bryr seg om hvor gammel tråden er. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Men gjenbruk og resirkulering er jo også bra for miljøet må dere jo skjønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå