jeanette roger Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 NO;PAIN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Liker linjene og det blanke gjennskinnet. :) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Litt vanskelig å se hva det skulle være,men ikke dermed sagt att linjer og komp ikke er bra.Godt jobba Jeanette;) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Litt vanskelig å se hva det skulle være,men ikke dermed sagt att linjer og komp ikke er bra.Godt jobba Jeanette;) Tusen takk Jan-Erik,det er glass og lys,prøve meg på noe nytt,..venter ,håper og tror jeg får mitt nye camera i dag,så det blir gøy,meldt meg på foto kurs oxo,det kommer til bli gøy...og håper lære en masse..god helg Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Liker linjene og det blanke gjennskinnet. :) Tusen takk,det er lys stråler i glass og metall,god helg,smil Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Man trenger ikke gå langt for å finne motiver, og synes dette ble spennede og bra med fine linjer i et ok komp. God helg! 1 Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ja, hvis man passer på at vinglasset står på hue blir det jo som tittelen sier; No Pain..hygelig at du fortsatt er her..artig bilde du har laget her..god helg. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ok dette! Kreativ bruk av glass og gjenskinn! 3'er! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Ok dette! Kreativ bruk av glass og gjenskinn! 3'er! takker,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Ja, hvis man passer på at vinglasset står på hue blir det jo som tittelen sier; No Pain..hygelig at du fortsatt er her..artig bilde du har laget her..god helg. sant så sant,takker ,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Man trenger ikke gå langt for å finne motiver, og synes dette ble spennede og bra med fine linjer i et ok komp. God helg! takk skal du ha Morten,god helg til deg med,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg