1245112654122755325882462 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er det et postkontor eller noe lignende bank-filialer som er å finne på Bergen Lufthavn Flesland? Har kommet i den litt triste situasjonen at eg reiser hjem til Norge på Lørdag og har mistet bank-kortet og Master cardet mitt, så trenger nødvendigvis å kunne ta ut penger for å få nok til en Taxi så eg kommer meg videre, er der en bank-filial eller ett eller annent så det er mulig å få tatt ut penger? Lenke til kommentar
Aksjebloggeren Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Handelsbanken har en filial på Flesland, vet ikke hvor mye det hjelper. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Mulig at taxisjåføren er forståelsesful og kjører deg innom banken på vei til destinasjonen? Er du Postbanken-kunde, siden du spør om postkontor? Har du legitimasjon? Postbanken er slått sammen med DNB. Dermed kan du gå til en DNB-filial, selv om den ikke var Postbanken før. Fra Wikipedia: 11. november 2011 forsvant merkenavnet Postbanken og kundene ble overført til DnB.[1] Kan ikke garantere at det jeg sier er riktig. Endret 13. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå