clinton Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Er det noen som vet når Tony Hawk 4 skal komme på PC? No har jeg leitet rundtom på nettet og funnet mange forskjellige datoer. Her er noen av datoen jeg har sett: 12.Aug 14.Aug 18.Aug Og en eller annen gang i oktober. Er det noen som har peiling på når det egentlig kommer? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 på tothegame.com står det at utgivelses datoen ikke har blitt offentliggjort ennå, så det kan være en stund til utgivelsen av spillet Lenke til kommentar
clinton Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 På gamespot.com står det at det skulle kommt i dag og at det er allerede blitt released i nord america. Blir bare forvirret jeg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 På gamespot.com står det at det skulle kommt i dag og at det er allerede blitt released i nord america.Blir bare forvirret jeg Er forskjell på amerikansk og europeisk release-dato veitu. Og ja.. den amerikanske kom ut for et par dager siden. Blei også sleppi ut som iso i dag. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Fant .iso i dag så det er lansert i usa... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Ja.jeg vet.har fått det no.Var gnaske bra da.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Håper de har programert en frame-limiter i spillet. Det var ganske plagsomt med 200+fps i demoen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Håper de har programert en frame-limiter i spillet. Det var ganske plagsomt med 200+fps i demoen. Uansett, Vsync er sikkert mulig.. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hvordan kan det være plagsomt med høy fps? (jeg har nemli aldri hatt slike problemer) Mvh. Erik Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hvordan kan det være plagsomt med høy fps? (jeg har nemli aldri hatt slike problemer) Mvh. Erik Da går spillet for fort til at du har kontroll på hva som skjer, og det kan være vel så plagsomt som å ha lav FPS... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 JEg har det! Det er fett! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hvordan kan det være plagsomt med høy fps? (jeg har nemli aldri hatt slike problemer) Mvh. Erik Da går spillet for fort til at du har kontroll på hva som skjer, og det kan være vel så plagsomt som å ha lav FPS... siste spillet jeg har sett var slik er GTA 1.. så nei.. masse fps i THPS 4 gjør ingenting.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har også spillet, ganske tøfft! Håper Aspyr/Activision slipper en patch snart, det er nemlig et problem med grafikken i spillet. Det er en som kan spille UT2003 uten at det hakker osv, men med THPS4 hakker det i store maps, f.eks i Kona Skatepark etc.. http://www.forumplanet.com/planettonyhawk/...741&tid=1139828 Uansett så er spillet fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå