Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

firkant problem!

Anbefalte innlegg

Hei gutt 19 her:) er litt vanskelig situasjon. Er tre damer det står om, en jeg vet liker meg godt tilbake.

en jeg var veldig god venn med for ca 2 års tid siden( kjenner ho godt, ho er en bra jente med gode kvaliteter) vet ikke hvordan hun føler.

den siste jenta er utrolig vakker og virker som en bra jente 2 år yngre og vi flørter og jeg blir varm bare jeg ser ho. Men kjenner ho ikke godt.

Vet ikke hvordan jeg skal tenke, jeg fant ut at jeg var lei singel livet, og snakket på meg på meg 2 jenter for "mye" hva faen skal jeg gjøre? Er like gira på alle? Men jeg en One women guy. Så ikke tenk på det. Noen innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende bare jeg er firkantet her, men jeg har alltid ment at vis du ikke vet hvem som er best, eller hvem du liker mest, så liker du ingen av dem nok til å være i et ordentlig forhold.

Kan hende folk er helt uenig her, men det er såfall mine tanker rundt det. 

Edit: Tror du bare skrev om 2 av disse 3 jentene her.

Endret av ANONIII
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mhm har tenkt tanken.

men hun gamle venninnen min er en de mest herlige personene jeg vet om, var håpløst forelska i ho:p men føler jeg ikke har sjangs. Alltid føltvdet føler ho er for bra for meg og at ho ser påndet sånn også. Men jeg vet jo ikke. Men tror kanskje de sjangsene jeg hadde er borte gitt. Men føler sterkt for hun og de to andre. Alltid hatt det problemet at når jeg var gira ble alltid gira på en annen samtidig og da kunne jeg ikke elge og da skjedde det ingenting.

Lenke til kommentar

Mhm har tenkt tanken.

men hun gamle venninnen min er en de mest herlige personene jeg vet om, var håpløst forelska i ho:p men føler jeg ikke har sjangs. Alltid føltvdet føler ho er for bra for meg og at ho ser påndet sånn også. Men jeg vet jo ikke. Men tror kanskje de sjangsene jeg hadde er borte gitt. Men føler sterkt for hun og de to andre. Alltid hatt det problemet at når jeg var gira ble alltid gira på en annen samtidig og da kunne jeg ikke elge og da skjedde det ingenting.

Vis du var håpløst forelsket vet du jo hvordan dette føles, er det ikke denne følelsen du skal lete etter på nytt? Viktig å ikke finne noen kun på grunn av at man er lei singel livet.

Man får somregel ikke denne følelsen før etter man bli kjent med personen, så er jo selvfølgelig ikke feil i å prøve å bli godt kjent med disse jentene du snakker om. Men for meg høres det ut som du kansje forsatt liker denne gamle venninnen din.

Endret av ANONIII
Lenke til kommentar

Enig med Anoniii. Når jeg møtte min nåværende kjæreste merket jeg fort at det var han jeg ønsket å være sammen med, selvom det var en annen med i bildet der også. Kan være hardt å velge, men jeg visste godt innerst inne hvem jeg ville ha. Man merker jo hvem man tenker mest på, hvem man blir gladest av å få melding fra osv :) Er det helt likt mellom de tre er det nok ingen av dem som er den spesielle for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...