ThisIsMe Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har akkurat satt sammen min først selvbygger pc. Jeg har koblet opp alt etter bruksanvisningene som fulgte med komponentene. Det som skjer er når at jeg skrur på pcen, starter den i sånn ca 1 sek før den skrur seg av igjen. etter 2-3 sek skrur den seg på igjen av seg selv. og sånn fortsetter det helt til jeg kutter strømmen. noen som vet hva som er feil? kan ta bilde av hovedkortet, og legge det ut her for at noen kan se om alt er koblet riktig. tror ikke der er noe feil med strømforsyning da jeg har prøvd en annen strømforsyning og det samme skjedde. Hovedkort: Gigabyte Z68X-UD3H-B3 strømforsyning: Corsair GS600 ram: corsair xms3 1600mhz 8gb Lenke til kommentar
Playron Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Sjekk om alle kabler er festet korrekt! Jeg hadde også samme problemet en gang, og det som hjalp meg var å løsne litt på festene rundt cpu-kjøleren. Dette kan du vel bare gjøre hvis du har en 3-partskjøler!Selve problemet mitt var at jeg hadde festet kjøleren for hardt. Playron Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 LØST!!! slakket skruene på hovedkorte og da gikk det :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå