djgudleif Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Triangel. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Da er du en av de få... Hehe..morsom tråd gitt ...vel sannheten er vel ikke helt der da..att en husker alt;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Triangel. Triangel er en trekant...ang husk..jeg husker pokker ikke viket format ipad er i..og ikke frua heller...så tar tilbake alt om min gode husk Endret 12. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Triangel er pokker meg et instrument. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Triangel er pokker meg et instrument. Hehe..det også Og ipad'n er faktisk rektangel: http://www.formel.dk...er/arealer1.htm Endret 12. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Hehe..det også Så du innrømmer at hjulet også er en sirkel? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hehe..det også Så du innrømmer at hjulet også er en sirkel? Nei,bare att den er rund,for en sirkel har ingen ende,det har ett hjul;) Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 En iPad er en firkant på sterioder, kan man ta patent på det da? Det er jo bare en firkant det også... En firkant har 4 like lange sider,så en ipad er da..???? Du tenker på et kvadrat. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Kanskje det fnnes figurer vi ikke har funnet ut at eksisterer enda Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) En iPad er en firkant på sterioder, kan man ta patent på det da? Det er jo bare en firkant det også... En firkant har 4 like lange sider,så en ipad er da..???? Du tenker på et kvadrat. Rektangel er formatet en ipad har..akkurat som pc skjermen,mobilen osv.Og der tok jeg feil..kvadrat har 4 like sider...nei nå rakner min påstand om god husk... Endret 12. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 En iPad er en firkant på sterioder, kan man ta patent på det da? Det er jo bare en firkant det også... En firkant har 4 like lange sider,så en ipad er da..???? Du tenker på et kvadrat. Rektangel er formatet en ipad har..akkurat som pc skjermen,mobilen osv.Og der tok jeg feil..kvadrat har 4 like sider...nei nå rakner min påstand om god husk... Et rektangel er fortsatt en firkant. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Kanskje det fnnes figurer vi ikke har funnet ut at eksisterer enda Sånne spørsmål plager meg, nå blir jeg liggende å tenke på det i hele natt... Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 En iPad er en firkant på sterioder, kan man ta patent på det da? Det er jo bare en firkant det også... En firkant har 4 like lange sider,så en ipad er da..???? Du tenker på et kvadrat. Rektangel er formatet en ipad har..akkurat som pc skjermen,mobilen osv.Og der tok jeg feil..kvadrat har 4 like sider...nei nå rakner min påstand om god husk... Jepp, så poenget ditt om at en "firkant har 4 like lange sider" stemmer ikke nødvendigvis. Et rektangel og et kvadrat er begge firkanter. Det var poenget mitt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Kanskje det fnnes figurer vi ikke har funnet ut at eksisterer enda Kanskje noen som gjør at man kan fly, siden hjulet gjør at man kan kjøre? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Kanskje det fnnes figurer vi ikke har funnet ut at eksisterer enda Sånne spørsmål plager meg, nå blir jeg liggende å tenke på det i hele natt... Jeg kan fortsette ser vi alle like farger? eller er det du ser som grønt, blått for meg. Det går da nesten ikke an å beskrive farger med noe annet enn navn Og hva hvis alt du IKKE ser, ikke er der, men "dukker opp" når du snur deg osv. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Tviler sterkt på det kakemot Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Og hva hvis alt du IKKE ser, ikke er der, men "dukker opp" når du snur deg osv. Om så var tilfelle, ville det egentlig gjort noen som helst forskjell i praksis? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Og hva hvis alt du IKKE ser, ikke er der, men "dukker opp" når du snur deg osv. Om så var tilfelle, ville det egentlig gjort noen som helst forskjell i praksis? Hvis det ER sånn, gjør det ingen forskjell.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 En iPad er en firkant på sterioder, kan man ta patent på det da? Det er jo bare en firkant det også... En firkant har 4 like lange sider,så en ipad er da..???? Du tenker på et kvadrat. Rektangel er formatet en ipad har..akkurat som pc skjermen,mobilen osv.Og der tok jeg feil..kvadrat har 4 like sider...nei nå rakner min påstand om god husk... Et rektangel er fortsatt en firkant. Riktig,men den rette termen er rektangel når ikke alle sider er like lange. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Kanskje det fnnes figurer vi ikke har funnet ut at eksisterer enda Sånne spørsmål plager meg, nå blir jeg liggende å tenke på det i hele natt... Jeg kan fortsette ser vi alle like farger? eller er det du ser som grønt, blått for meg. Det går da nesten ikke an å beskrive farger med noe annet enn navn Vi kan bare se farger innenfor et visst frekvensområde i et strålingsspekter. Hvis det hadde vært mulig å utvide dette området, hvordan hadde disse nye fargene sett ut? Tviler sterkt på det kakemot DET HETER VINGER Endret 12. januar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå