Laman Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hvordan går det an å spille med fyren som er på første bildet i denne omtalen? www.gamer.no/art.php?artikkelid=141 Lenke til kommentar
beeed Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 det går ikke ann å spille han igjennom selve spillet. Bare i VR-missionene. For å få han må du klare å 100% med Raiden og den karakteren du kan spille når du har fått 50% med Raiden. Først når du har 100% med begge disse kan du spille Raiden i den Ninja-drakta. Håper du forstår hva jeg har skrevet... ellers er det bare å be meg utdype. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 understood! TAKK! for at du svarte! :smile: Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 men det ser jo ikke ut som et VR-mission, da....er det alternative mission? Eller er det det samme? Lenke til kommentar
beeed Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det husker jeg ikke helt. Kanskje det er hold-up mode for alt jeg husker. Begynner å bli tid for å ta det frem igjen merker jeg. Lenke til kommentar
Chester Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det er alternative mission, ja. Ikke så bra som normalt, men likvel underholdende for en mgs fan Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 gikk igjennom 50% med raiden så fikk jeg Ninja Raiden....Han på bildet... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 det går ikke ann å spille han igjennom selve spillet. Bare i VR-missionene. For å få han må du klare å 100% med Raiden og den karakteren du kan spille når du har fått 50% med Raiden. Først når du har 100% med begge disse kan du spille Raiden i den Ninja-drakta. Håper du forstår hva jeg har skrevet... ellers er det bare å be meg utdype. Trodde det var substance jeg.... Lenke til kommentar
beeed Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det er Substance. Men Substance har hele spillet også, i tilleg til ekstra greiene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå