Jajakanskjedet Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hei! Er nybegynner når det gjelder fluefiske, og tenkte jeg og familien skulle ta oss en tur til fjells for å fiske i ørretvann. Vi ønsker en liten tur, så gjør ingenting om det er en del å gå, (men ikke gallhøgpiggen-standard altså). Hadde vert litt morro å fisket litt større ørret, siden de vannene jeg har fisket i på vestlandet bare har ørret på rundt 200 gram. Noen som vet om en fin tur til et vann med fisk på litt størrelse? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det ligger flere vann rundt her med ørret opp i 6kg. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Det ligger flere vann rundt her med ørret opp i 6kg. Rundt her? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Sjekk PM. Endret 13. januar 2012 av Fjellvåken Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Nordmarka og Hadeland. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Stor ørret finnes "overalt" jeg pleier av erfaring og si at alle vann (med ørret) har en sværing som venter på å bli halt i land. Nå fisker jeg stort sett i trøndelag. Lierne, osen og små vann rundt om kring namsen. I hovedsak fra Namsos til Grong. Må også nevne godt i fiske i stortsett hele børgefjell. Har faktisk et "hemmelig vann" der. De finnes de mange av! Skitt fiske:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå