Loomy Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Nå har jeg for lengst gjort meg ferdig med den grafiske delen av hjemmesiden min. Så nå må innholdet på plass! Er litt allerede, men trenger tips til hva mer jeg kan ha. Jeg har lyst å mekke en ny guide, men aner ikke hva den i så fall skal være om. Forhåpentligvis kan jeg hente noen ideer herfra PS! Helst ikke kom med forslag som "PHP" og "HTML" og sånne svære emner.. Det krever 10-15 sider for å få noe nyttig ut av :wink: Edit: De(n) som tipser meg om noe bra jeg satser på kan få litt reklamevisning i bunncellen min (ca. 88x31px, random-image visning) Lenke til kommentar
magikern Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 for å lage en guide må man jo ha god kunnskap om emnet så hva du skal skrive guide om vil jeg si kommer an på dine kunnskaper og innterresser og selvfølgelig hva som er nødvendig/innterresant for besøkende... ellers vil jeg si at en så mørk side passer ikke til å ha guider på, jeg orker ihvertfall ikke lese lange tekster til den bakgrunnen, men som en mer personlig hjemmeside var det et stilig design... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Heilt ok design, men vil sette fingeren ned på en ting: Innholdsdelen - den gråfargen trakk litt ned. Syns du burde la den delen vere svart også, og la fonten vere lys grøn/kvit elns. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 du kan jo mekke en guide om noe enkle greier i photoshop? f.eks grids,eller scanlines. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 du kan jo mekke en guide om noe enkle greier i photoshop? f.eks grids,eller scanlines. Jepp.. tror jeg lager noe photoshop-opplegg. er jo ganske hekta på PS etterhvert Takk for tipset! Men tar fremdeles imot andre tips Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 yeah...bare hyggelig å være til hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå