Gå til innhold

Akse - strongmanlogg. Veien mot 300 i markløft og 120kg KV.


Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle egentlig vært på 92,5 på bøy og, men glemte meg ut og hoppet over 87,5, så jeg kjørte to økter på 90. Jeg er ganske svak i bøy i forhold til overkroppen ja, men vi er vel forskjellige. Får bare kjøre mye bøy og jobbe meg oppover.

Lenke til kommentar

Kjørt meg litt rulling, strekking og chill løfting i dag.

 

Markløft 110x6,6

Sumo 110x6

Cable crunches 30x12, 33x12, 36x12

Facepulls 19,5x10x3

 

Kjørte noen sett vanlig mark for å kjenne på den igjen. Det er veldig stor forskjell på hvor mye mark tar på korsrygg i forhold til sumo.

 

Kjipt at telefonen min er ødelagt, får ikke filmet noe atm.

Lenke til kommentar

Koseøkt i dag.

 

Skulderpress m/manualer 32kg(pr manual)x8x3

Cable crunches: 36x12x2

Bred kabelroing 59x8x3

 

Varmet opp med skumrulling og litt lett strekking, og kjørte strekking mellom sett gjennom økten. Fint å variere med litt andre øvelser på hviledag kjenner jeg.

Lenke til kommentar

Greit å sette seg en langsiktig plan, og den blir nå på 100-105kg med fettprosent på rundt 10 til å begynne med.

 

Jeg vet egentlig allerede hvordan jeg blir seende ut med 5kg mindre fett nå, så jeg fortsetter å bygge muskler når jeg når 88-90kg. Har ingen behov for lavere fettprosent for øyeblikket, så jeg føler videre deffing bare er bortkastet tid.

 

Nå må jeg bare skaffe meg en inntekt så jeg får råd til å kjøpe helmelk og annet snadder for muskelbygging.

Lenke til kommentar

Bare et spørsmål: hvis vekta di nå er 85 kg (tallet er tatt utfra luften), og du skal greie en vekt på 100 k med en fettprosent på ca. 10, hvor langsiktig er målet ditt om å nå 100 kg da? For en vanlig person bygger jo ikke mer enn 1-2 kg muskler etter 2-3 år med trening :)

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare et spørsmål: hvis vekta di nå er 85 kg (tallet er tatt utfra luften), og du skal greie en vekt på 100 k med en fettprosent på ca. 10, hvor langsiktig er målet ditt om å nå 100 kg da? For en vanlig person bygger jo ikke mer enn 1-2 kg muskler etter 2-3 år med trening :)

 

Han veier vel en 92-93 nå. Men ja, 100+ med en fett% på 10 skal vel en god del til for å nå uten testo. Men viktig å sette seg mål ;)

Lenke til kommentar

Ser diskusjonen tok litt av her ja. Jeg synes fettprosenten jeg ligger på akkurat nå er ganske bra, kanskje et par prosent lavere, og da ligger jeg på rundt 90kg. Så rundt 10 kg mer muskelmasse må være good shit. Ja, det er mye, men det bør gå fint.

 

Jeg har i hvert fall nok å jobbe med fremover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...