Gå til innhold

Akse - strongmanlogg. Veien mot 300 i markløft og 120kg KV.


Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sumo 60x10 100x5 120x5x2 130x5x2

Pull-ups 4x6r

1-row 40x5 30x8

Kabelroing 69x8x2

 

Typisk drittøkt. Lite drag og energi. Må jo ha noen av de også :)

 

Prøvde for øvrig sumo med veldig bred stance og høyere rumpe i dag, ganske annerledes.

 

Hvor bred? Kjører selv med rimelig bred stance. Typ 10-15cm fra tærne til platene på hver side. Funker ganske greit det.

Lenke til kommentar

Har akkurat funnet ut at muskler i korsryggen jeg trodde var en del av føkkings skjelettet mitt faktisk er muskler. Det er så hardt og jævlig at her må det nok til med daglige rulleøkter og div til før jeg fortsetter med mark.

Haha! You and me both. :) Ryggpølsene mine kjennes ut som tjukke stålvaiere i høyspenn.

Lenke til kommentar

Hehe :D Hvor er det du spiller basket da? Noen seriøse lag eller er det mest chill?

For øyeblikket er det bare trening. Vi prøver kanskje å sette sammen et lag etter hvert. Dessverre er det vanskelig å finne noen som vil organisere det.

 

Haha! You and me both. :) Ryggpølsene mine kjennes ut som tjukke stålvaiere i høyspenn.

Ja fy faen ...

Lenke til kommentar

Skråbenk 60x6, 70x6x3

Power cleans div. med 40 og 50kg

Benkpress 100x3rx2 80x10,7

Cable crunches 36x10 55x6 44x8x2

Bred kabelroing 63x8x3

Tri push 30x10x2

Oh tri ext 22,5x8x2

 

Prøvde meg frem med power cleans i dag, men har ikke peiling på om teknikken er ok. Kjente det veldig i traps, så den delen har jeg fått med. Kjente ingenting i bein, men det kommer vel når belastningen blir høyere.

 

Etter hvert kan jeg jo kjøre full cleans fra mark og ta med frontbøy også.

 

Ellers lurer jeg på om jeg skal ta en tur innom et 5x5 program. Det må ha dips og chins, men jeg er klar for å prøve noe nytt nå. Har ikke fulgt noe strikt program de siste to ukene heller.

 

Og nei, jeg har ikke for lange underarmer :green:

 

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har sett av cleans så går du jo ikke ned i en "RDL"-stilling i starten. Nå ser det jo ut som du bare bouncer den opp, altså, bruker null av ryggen på vei opp. Ellers ser det ut som om du bruker hendene til å ta i mot også. Men utenom det ser det vel ganske ålreit ut.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har sett av cleans så går du jo ikke ned i en "RDL"-stilling i starten. Nå ser det jo ut som du bare bouncer den opp, altså, bruker null av ryggen på vei opp. Ellers ser det ut som om du bruker hendene til å ta i mot også. Men utenom det ser det vel ganske ålreit ut.

Stemmer! Jeg må bruker hoftene mer ser jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...