Gå til innhold

Akse - strongmanlogg. Veien mot 300 i markløft og 120kg KV.


Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryst, skuldre og tricep

 

Benkpress 95kg 4x6r

Dips +27,5kg 2x8r +25kg 10

Militærpress 45kg 3x7r 40kg 7

Skrå hantelpress 26kg 2x8r

Franskpress ez+22,5x8 +20x8,7

 

Ganske spesielt i benken i dag. De to første settene var forholdsvis tunge, så jeg vurderte å droppe til 90kg. Fikk en fyr til å spotte meg, og jeg drar tredje settet lett som f. Brainfuck.

 

Ganske bra økt mtp. at jeg var full og god i går. Litt småknuffing på fest som selvfølgelig hører med.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Har vært borti lignende, av og til hjelper det lille ekstra fokuset man får når noen står og følger med noe sykt. :p

 

Ellers er jeg fortsatt imponert over benken din, 6'ere med 100 snart?

 

Vurdert å legge militærpress på en egen dag? synes selv at benk stjeler veeldig mye trykk fra militærpressen og vedder på at du hadde hatt 6+reppere på 60kg om du hadde droppet benk først.

Lenke til kommentar

Rygg/bicep

 

Sumo markløft 60x8, 100x8, 130x8,8 120x8

Pull ups +10x6 BWx7,8,7

1-row 26x12,8,8

Hammer 16x8,6

EZ-curls +20x8,8

 

Veldig fornøyd med denne økta. Føler jeg begynner å få kontroll på teknikken i sumo, og jeg kommer nok til å øke godt her framover. Fullt av deilige chix på senteret i dag, finfint.

Lenke til kommentar

Bryst, skuldre, triceps

 

Benkpress 100kg 6,6,5,5

Dips +25kg 8 +30kg 8,8

Mil.press 45x8,7 40x8,8

Fransk 35kg 8,8 30x8

 

Hva skal man si, jeg fikk virkelig dratt frem kreftene i dag og presset det jeg trodde skulle ta noen uker til å få til. Veldig fornøyd med hele økten. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer! Veldig fine tall å se på! Du har hatt stikk motsatt økt av det jeg hadde i dag da :p

 

Takk, nå har jeg nådd det målet, så nå kan jeg med god samvittighet deffe, samt jobbe mot mine neste mål. På neste bulk må det bli 150 i benk, 200 i sumo og resten må jeg se an. Jeg må få bøyen opp, men da er jeg nødt til å fokusere mer på den.

 

Jeg føler meg fortsatt ikke helt komfortabel med frontbøyen, så den skal definitivt jobbes med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...