smort1 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Året var 1967! (Olympus PEN EED) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Nostalgi og atter nostalgi..Og når skal du åpne museum? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Nostalgi og atter nostalgi..Og når skal du åpne museum? Takker Jan E! Foreløpig er det bare visninger her, men når pensjonsalderen plutselig er der om noen år, ja da kommer jeg nok på museum sammen med kamera(tene) mine... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Imponert over denne samlingen din Svein Magne. Hvor mange har du? Museum. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Imponert over denne samlingen din Svein Magne. Hvor mange har du? Museum. Takker Morten! Mange, iallefall "minst" tosifret.... Museum, jo kanskje når tiden er inne.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Nostalgisk og fin! Takker Karl-Ivar! Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Flott kamera(t)! Sjølv ventar eg på eit svart Olympus 35 SP som eg gler meg ekstremt til å få! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Flott kamera(t)! Sjølv ventar eg pÃ¥ eit svart Olympus 35 SP som eg gler meg ekstremt til Ã¥ fÃ¥! Takker kjikvadrat! Gratulerer med den svarte 35 SP! Har en par andre 35 SP-utgaver, sikler etter den svarte.. (Du får legge ut et bilde når den kommer..) Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Bilete skal koma! Dei svarte er ikkje veldig lett å oppdriva - og denne er i veldig god stand. Måtte ut med ein 1900 for det, litt dyrare enn dei vanlegvis går for i bukta, men vel verdt det. Bruker du dine gamle fotoapparat, eller kun for visning/samling? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Bilete skal koma! Dei svarte er ikkje veldig lett Ã¥ oppdriva - og denne er i veldig god stand. MÃ¥tte ut med ein 1900 for det, litt dyrare enn dei vanlegvis gÃ¥r for i bukta, men vel verdt det. Bruker du dine gamle fotoapparat, eller kun for visning/samling? Skal bli artig å sjå den svarte! Jau, bruker da noen av og til (sjeldnere nå enn før), og går vel med planer om å teste noen flere og digitalisere bildene.... Olympusene er nå liksom hovedobjektene, de har en uhyre interessant historie og en umasse flotte/gode og spennende utgaver. Sysler med å få til en samling som dekker "alle" mine leveår og litt til..... Endret 14. januar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg