cen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Noen som vil/kan hjelpe meg med å sette opp portfolio på www.cathrinenesset.com? Jeg aner ikke hvor man gjør det, om det er i et ftp-program eller hva det er. For øyeblikket blir man automatisk overført til bloggen min når man går inn der, så jeg trenger hjelp til å fjerne det også. Sånn at www.cathrinenesset.com får fungert som en egen side/portfolio. Jeg har funnet et design/oppsett jeg vil ha, så det jeg trenger hjelp til vil være å installere det, og gi meg en "oppskrift" på hvordan jeg får lagt inn bilder på egenhånd. Håper det er noen snille sjeler der ute Veldig usikker på om dette innlegget ligger på riktig sted, men siden jeg ikke kan mye om dette så var det vanskelig å finne fram til. Beklager det. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Registrert via one.com ikke sant ? http://www.one.com/no/support/guide/www/creating-or-opening-a-web-page Se på supportsidene til One.com - står bra forklart. Tenk deg om 10 ganger før du gir vekk brukernavn og passord iallefall til domenet til vilt fremmede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå