paithlezz Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) TJ-08-E er et kabinett som har ekstremt bra kjøling for sin størrelse. Det slår faktisk mange mid-bigtowers.Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få det til å kjøle best mulig. Test av kjøling Handleliste Skal ha disse delene samt et gts 250 og et par hdds i kabinettet. Strømforsyning har jeg ikke valgt enda. Jeg mangler også en cpu kjøler. Den skal kjøle godt men samtidig være stillegående. Skal klokke, tenkte rundt 4,5GHz. Har en air penetrator 120mm vifte som jeg kan bruke. Blir den til outtake? Det er bare en vifte i kabinettet fra før, og det er en 180mm airpenetrator som intake foran i kabinettet. Jeg har veldig dårlig kunnskap om luft og lufttrykk så trenger deres hjelp på hvordan jeg kan få best mulig kjøling. Hvis det blir lukket vannkjøling, burde jeg skifte ut de medfølgende viftene? Har hørt at h-serien til corsair bråker ganske mye osv. Men hvis jeg kjøler vannkjøling kontra luft, da blir jeg jo snytt for outtake fan der bake. Hva er best for dette kabinettet? Vil denne være et godt kjøp, hvis jeg får den for 300kr? Ser den yter ca like bra som NH-D14 i mange tester, men også lest at den bråker veldig på load. Er det ikke bare å skifte ut viften/legge til en annen? Ble mye her, men håper dere forstod hva jeg skrev:D Endret 12. januar 2012 av paithlezz Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 ah fant dette i en test:/ " The curved front sides offer a different sexy look but unfortunately, only one fan attaches to the Polaris 120. Push/pull configuration with two fans is not an option and as we know, push/pull always provides best cooling and air flow." Det gjaldt swiftech vifta. Men har det stor betydning når den allerede kjøler bra? Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Hvis swiftech polaris 120 går bra, kan jeg handle andre vifter fra samme sted. http://www.techbay.no/category.html/120x120 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå