Gnurk! Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hey skal til oslo den 18. februar for rammstein konsert, trenger da et sted å bo, er student så vil ha det så billig som mulig helst, men og kanskje være i sentrum sånn at det er gåavstand til div.ting skal bo fra 18-20 men en kompis som skal bo me meg skal bo fra 17-19 (irrellevant egentli) Spørsmålet er hvilke hotell burde vi se på? Helst ikke for vansklig i forhold til transport tilbake til flyplassen og ! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Perminalen. http://www.perminalen.no/ Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Perminalen. http://www.perminalen.no/ Er dette en side for å bestille på ankomstdagen? fordi det sier "annkomst dato kan ikke være før nå dato" når jeg bare prøver å teste systemet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vet ikke hvordan det fungerer, er noen år siden jeg var der. Da bestilte vi ikke på forhånd. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Men det ligger altså i sentrum og var alt i alt helt greit right? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Jada, rett ved Karl Johan. Mener det var gratis frokost også. Det er ingen overdrivelse å si at Perminalen er et populært overnattingssted, så vær ute i god tid med din reservasjon! Endret 12. januar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Haha sendte mail jeg tusen takk for den uber-sjappe responsen btw. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Perminalen. http://www.perminalen.no/ Er dette en side for å bestille på ankomstdagen? fordi det sier "annkomst dato kan ikke være før nå dato" når jeg bare prøver å teste systemet Hvilke datoer valgte du? Ankomst-dato må være etter 12/01-12. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 sikkert noe slikt Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 http://www.p-hotels.no Er et annet alternativ. Sentralt plassert i Grensen, og prisen er absolutt ikke gal. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Takk for den og Hva betyr "sentralt plassert i grensen"? Jeg har ALDRI vært i oslo-by så slikt sier meg intet. Er det nærme evt tog/buss som går til flyplass? er det nærme "sentrum"? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Takk for den og Hva betyr "sentralt plassert i grensen"? Jeg har ALDRI vært i oslo-by så slikt sier meg intet. Er det nærme evt tog/buss som går til flyplass? er det nærme "sentrum"? Grensen er gatenavnet, paralellgaten til Karl Johans gate. Altså midt i sentrum. Du går dit fra Oslo S på 7-8 minutter. Kart @ Google Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Ah Meiget bra, tusentakk Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har benyttet P-hotels på Grensen noen ganger, riktignok et par år siden. Men har ingeting å klage på til de prisene. Får juice og baguett hengende på døra om morgenen. Fintfolk ville nok rynket på nesa, men for meg passet det bra med en slags matbit på morran Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Om det eneste å klage på er maten, får jeg bruke noen av de pengene jeg sparer på en burger til frokost! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Kanskje en mulighet for fremtiden. Couchsurfing Endret 14. januar 2012 av Gyr0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå