akselme Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Fikk av tannreguleringa idag, endelig. Fikk med en slags støpning av tennene mine i plast som jeg skal ha på en ukjent periode fremover. Skal ha den på i 12 timer hvert døgn, men fikk ikke med meg hvor lenge? Husker ikke om det var noen dager, uker eller måneder jeg skulle bruke den. Endret 12. januar 2012 av akselme Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Bruk den intil det ikke føles så ille ut å glemme den i noen dager. I første halvåret så husk i det minste å bruke den når du er hjemme og gjør ikke noe annet, samt mens du sover. Etter en lang nok stund så holder det å begrense det til bare bruk under søvn. Hadde den vel på inntil jeg ble lei den, og da hadde det gått så lang tid at jeg ikke gadd mer. Så lenge tennene dine ikke bytter alt for mye stilling av at du glemme den i noen dager så går det bra, men 1-2 år er da ikke så ille. Brukte den vel litt over 2 år tror jeg, og etter det så gadd jeg ikke mer. Angående metalstrengen du kanskje har i undermunnen: Den må du vente med å fjerne inntil visdomstennene er ferdig med sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå