Gå til innhold

Folk som sletter meg fra facebook.

Tmz

Anbefalte innlegg

Altså av og til merker jeg at venner sletter meg på facebook. Dvs ikke akkurat venner, men folk jeg gikk på ungdomskole med osv men ikke har noen spesielle relasjoner til. Jeg kan skjønne at noen kun vil ha venner de har kontakt med eller prater med på facebook, men ser jo at vi fortsatt har mange felles venner som jeg vet personen ikke har noe nærmere relasjoner til en meg. Derfor synes jeg det er litt rart.

Er dette en bug som skjer på facebook av og til eller har faktisk personen(e) gått inn på profilen min å fjernet meg som venn? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eller har faktisk personen(e) gått inn på profilen min å fjernet meg som venn? :S

Verden er et grusomt sted. :roll:

En gylden regel som jeg og mange andre har fulgt hele livet: Ikke la det som skjer på nettet ha noe som helst innvirkning på deg.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da jeg skulle rydde litt opp i vennene mine på facebook skjedde det i hvert fall noe alvorlig feil og jeg endte opp med å slette både feile folk i tillegg til alt for mange.

Livet mitt er forresten fremdeles like bra, selv om jeg ikke lenger har mange hundre venner på facebook. Til tross for at fjortissøsteren min syns det er ganske flaut å ha en bror med under 100 venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...