Gå til innhold

Smilies i et forum. Noen Tips?


Anbefalte innlegg

Hei!

Driver å snekrer på en hjemmeside.

Begynner å bli ganske bra, synes nå jeg da :wink:

 

Men nå har jeg et problem, problem og problem, men jeg vil gjerne ha noen morsomme smilies der, ser på dette forumet og smiliene her er jo greie. (tro om jeg får lov til å stjele dem?) :wink:

 

Uansett, håper noen har noen forlsag til noen morsomme smilies jeg kan bruke. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de mest standardiserte smilier er stort sett like på tusenvis av forskjellige fora og annet på nettet så det finnes nok ingen rettigheter der, men det er alltids noen som er litt mer unike og de bør kanskje ikke stjeles fra hvor som helst før du har sjekket eierforhold der...

 

ellers så er det bare å søke på google.com så finner du garantert en del sider med fri nedlasting av gratis smilier...

Lenke til kommentar
de mest standardiserte smilier er stort sett like på tusenvis av forskjellige fora og annet på nettet så det finnes nok ingen rettigheter der, men det er alltids noen som er litt mer unike og de bør kanskje ikke stjeles fra hvor som helst før du har sjekket eierforhold der...

 

ellers så er det bare å søke på google.com så finner du garantert en del sider med fri nedlasting av gratis smilier...

Det var ikke bokstavelig ment at jeg skulle "stjele" smilies, hadde jo sjekket dette opp først.

Jeg har søkt en del på google, har funnet utrolig mange som er tilnærmet like hverandre.

 

Håpet på at noen visste om noen som var unike, og morsomme, dem som er slik som :o 8) :D og :) er greie nok, håper bare på noen som var unike, har prøvd å få tak i :rofl: som jeg har hørt var her en gang. Så den i en post en gang men den finner jeg aldri igjen.

 

Håper noen har noen artige og komme med, jeg er ikke av personen som !"tar" ting, og de gangene jeg gjør det så har jeg sjekket opp GPL og slikt, og lagt til en powered by, eller thanks to :)

Lenke til kommentar

 

Tøffe, lurer på om det er noe stress å få "låne" de :)

Håper ikke det :wink: <-- den skal jeg ha :D

Får se om jeg finner ut om jeg kan bruke de, men jeg leter enda etter : rofl : , håper noen veit hvor jeg finner den :)

 

Forresten, hva slags "lisens" ligger slike smilies under ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...