Jotun Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Ngog er rimelig tjukk i huet SHIT der ble eg redd. Trodde det var Carroll som kom på banen. DA hadde vi vært screeeeeeeewed!!! Endret 14. januar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ser ut som en konfortabel seier, men skader må da naturligvis være Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Komfortabel seier, heldigvis. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Komfortabel seier vil jeg ikke si det var. Når det står 1-0 så lenge skal det ikke mye til før vi plutselig ender opp med 1-1, heldigvis endte det opp ikke så alt for gærent. Valencia / Rafael MotM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Høyrekanten vår var bra i dag ja! Og to midtbanemål. Hvem skulle trodd det? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Utrolig positivt overrasket over Rafael. Har tydeligvis modnet en del ila. skadeperioden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Rio Ferdinand @rioferdy5 58s Wow not feeling great..Concussion after a clash of heads I'm told..as I don't even remember the game! Gonna chill,Goodnight world! 3-0 win! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Herregud spillerne har mye å lære av Valencia. Han er kanskje den nest mest begrensede spilleren i troppen foran Chicharito, men pga viljen hans kjører han kampene våre gang etter gang fordi han har en enorm vilje til å ville vinne. Ferdighetsmessig er kanskje Valencia vår nest dårligste spiller, men viljen gjør ham kanskje til vår beste. Noe å tenke på for "stjernene" våres. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Merkelig at ingen har kommentert det ene innlegget fra Valencia med "Venstre beinet" jeg ble overrasket selv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hadde han ett med venstre? Det fikk jeg ikke med meg. Hadde blitt sjokkert om jeg så det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det var sikkert en skuddfinte gone wrong. Så det ble innlegg.... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er jo en grei venstrefot det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå