G_G_G Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 kjøpte en h/k dvd 20 på qxl for ca 1 år siden og har ikke hatt noe problemer med den så langt. for et par dager siden sjekket jeg dvd'ene mine og fant merker og mange av dem var også dekket av dype riper . de fleste dvd'ene har klart seg uten en skramme , mens det er andre som må byttes. Jeg har Høytalerene mine veldig nær seksjonen som dvd spilleren står på , dvd spilleren står faktisk ved siden av høytaleren . det eneste som skiller de er en treplate. kan det ha vært høytaleren som har gjort dette ? at for mye vibrasjon har fått platen til å hoppe og bli ødelagt/fått merker. Jeg tviler litt på det egentlig for jeg tror at det er spilleren det er noe galt med . av og til når jeg skal slå den på står den der uten at Harman/kardon bildet kommer opp på skjermen og jeg får ikke lukket opp skuffen . hva kan være galt egentlig ?. jeg tar i hvertfall ingen fler sjanser med den og har bestilt ny dvd spiller. Kan vibrasjoner ha foråsaket dette ? . er takknemlig for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå