Amberlamps Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hei. Lurte på om det er "lovlig" for meg å kjøpe en officepakke fra et familiemedlem (utenfor husstanden) hvor 1 av 3 lisenser er brukt? Takker for svar Endret 12. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Lisensen for 3 bruker versjonen sier spesifikt inntil 3 brukere i husstanden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hvis han slutter å bruke sin lisens er det vel greit. Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) du kan like gjerne laste ned og spare pengene, piratkopi er det uansett. faktisk bedre å laste ned, da er bare en av dere kriminell ^^ MS får jo ingen penger uansett Endret 12. januar 2012 av Fanboi Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hvorfor bare ikke installere Libre Office eller Open Office hvis dere synes piratstempelet er så ille? Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) fordi jeg får f.. ikke til å lage grafer av mer avanserte funksjoner enn "2+3" med libreoffice til innleveringsoppgaven. hva har de imot bokstaver? er ikke redd for piratstempel men spørsmålet gikk jo ut på om det var lovlig eller ei, og hva er poenget med å betale for noe som er ulovlig med mindre det er prostituerte eller dop Endret 12. januar 2012 av Fanboi Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hvorfor bare ikke installere Libre Office eller Open Office hvis dere synes piratstempelet er så ille? Når ikke MS office til støvlene engang noen av dem. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 fordi jeg får f.. ikke til å lage grafer av mer avanserte funksjoner enn "2+3" med libreoffice til innleveringsoppgaven. hva har de imot bokstaver?Skulle vel ikkje vere noko stort problem det, men skal du plotte funksjonar er det vel betre å bruke t.d. GeoGebra. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 fordi jeg får f.. ikke til å lage grafer av mer avanserte funksjoner enn "2+3" med libreoffice til innleveringsoppgaven. hva har de imot bokstaver?Skulle vel ikkje vere noko stort problem det, men skal du plotte funksjonar er det vel betre å bruke t.d. GeoGebra. Støttes. I nyere versjoner av Geogebra så kan du dessuten vise to ulike vinduer med samme tallmateriale i bunn om du vil. Og, siden du er inne på grafer etc - les litt om hva FitPoly, FitLine, etc faktisk gjør. Tror du kan gå å legge MS Office på hylla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå