SirChris Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har nå fått meg Portal 2. Et fantastisk spill, men jeg irriterer meg grønn over at det kræsjer hver jævla gang jeg starter opp. Etter 2 min spillt kræsjer det og, "Portal 2 has stopped working" feilmeldingen kommer opp. Eneste alternativet er da å "close program". Jeg har søkt rundt og sett at mange har dette problemet. Jeg har ikke funnet løsning på problemet enda og trenger hjelp! Har også sendt til Steamsupport, men de ignorerer vel Portal 2 spørsmål har jeg hørt. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Er CPU din høy? når du starter Portal 2? Lenke til kommentar
SirChris Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Er CPU din høy? når du starter Portal 2? Nei, tvert imot. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Om du kjører dual screen så kan du prøve å disable den du ikke bruker mens du spiller. Windowstasten + P, i Win7. Lenke til kommentar
SirChris Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Om du kjører dual screen så kan du prøve å disable den du ikke bruker mens du spiller. Windowstasten + P, i Win7. Kjører ikke dualscreen. Andre forslag? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Om du reinstallere Portal 2 så står det at det skal fungere. Dette er vertfall råd fra andre som har samme problem som deg. Try it! Endret 12. januar 2012 av Web King Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Altfor lettvint løsning, men om du skulle finne på å gjøre det, så ta backup av dine save games. Lenke til kommentar
SirChris Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Om jeg reinnstallerer, kan jeg da ta opp igjen der jeg slapp på forrige eksemplar? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja, Om du ikke reinstallerer de filene som du trenger for å kunne være på det samme questet eller hva det skulle være. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Du har ei mappe kalt "SAVE" i Portal 2 mappa, kopiér den over og reinstaller spillet; prøv først å reparér det via Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå