LostOblivion Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Heisann, Jeg bruker i dag et Java-basert CMS som lar en redigere konfigurasjon av sider, artikler, maler, etc, i selve applikasjonen, men når en skal redigere plaintekstfiler som HTML, CSS, JS, Groovy, etc, blir disse automatisk åpnet i en plainteksteditor som brukeren har valgt på forhånd. Jeg pleier å bruke Eclipse EE til denne jobben, fordi jeg synes den gir god syntax highlighting og kodeformatering. Uansett, det jeg heller skulle sett, er at når jeg åpner en slik fil i CMS-et, så får man opp Eclipse-editoren rett i vinduet til CMS-applikasjonen. Jeg har søkt, men ikke funnet noe fornuftig. Det jeg derfor lurer på, har Eclipse eller andre utviklet en slik løsning? Et rammeverk eller library som lar en bruke Eclipse-editoren rett i en egen, custom applikasjon? Evt. finnes det noen gode, tilsvarende løsninger? Lost Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Tok et meget kjapt søk, og fant dette: http://wiki.eclipse.org/FAQ_How_do_I_open_an_editor_programmatically%3F Er det kanskje noe sånt du er ute etter? --- Hieronymus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå