Odesseiron Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Så får vi se om de holder lovnadene om å forandre sjangeren for alltid. Les hele saken Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Meh, uinteressant JRPG fantasy #214. Vanskelig å se hvordan jeg skal få tid til å spillet dette med The Secret World, Firefall og Diablo III rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
LMT Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Sure, fantasy. Kan ikke si noe på det. Uinteressant? Ikke fullt. Har spilt litt på de koreanske serverne allerede, og combatsystemet fungerer smertefritt. Faktisk det første MMOet hvor jeg har hatt det gøy med å kverke mobs. Gleder meg til western release, håper de har gjort en god jobb. Linken til signup er forresten dau. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Linken til signup er forresten dau. Tusen takk for at du sa ifra. Har fikset dette nå Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 For mye "skank armour"... og denne gangen også på begge skjønn. Kanskje det appelerer for de som er i puberteten, men for meg blir dette et eneste stort facepalm, spesielt etter at jeg fikk håpet tilbake om seriøse spillutviklere når jeg så at kvinner i Skyrim fikk en tilsvarende god beskyttelse som menn, istedenfor boob plates og skank bikini. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hva er greia med slike abnorme våpen? 2 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Sikkert et bra spill, men akk synd man ikke har tid til flere mmos + X antall andre gode spill. Spillmarkedet boomer Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hva er greia med slike abnorme våpen? samme som magi det skal liksom vere fantasy ikke realitet, har du spillet mange rollespill hvor alt er realistisk, Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Et nytt fantasy-MMO , akkurat det verden trenger. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Synes man skal sjekke ut spill litt mer før man vender nesen til værs og mener at man er for god for nevnte spill etter et lite førsteinntrykk. Har selv prøvd TERA i koreansk beta, og kan ikke si noe om story osv. Men kan med hånda på hjertet si at combaten er veldig givende og legger mer vekt på skill enn gear bedre enn noe MMO jeg har prøvd (som har påstått dette såklart). I tillegg anbefaler jeg å sjekke ut det politiske systemet som skal være i TERA, veldig unikt for å si det mildt Og hvis man har gitt opp en mening bare ved å se på hvilken stil spillet går for, så kan man like greit ha det så godt. Da går man ihvertfall glipp av mange fine perler der ute. Endret 12. januar 2012 av Haunts 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Med så mange onlinespill må man jo velge , og da må man lett velge bort asiatiske spill desverre . Lenke til kommentar
Tamingo Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg vil heler prøve TERA enn andreMMO Men! Når Diablo III kommer så er det synd for alle spill gitt. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Interessant...rustning? Han regner vel med at frekkasene ikke kan få oppmerksomheten vekk fra den overdimensjonerte øksa. Endret 13. januar 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Skjønner ikke hvorfor folk sier at dette er uinterresant, har dere sett inn i det? Er et helt nytt unikt combat system, og en del nye unike ting. Var i ekstase når jeg så dette for første gang, men siden gw2 kommer ut blir nok dette ikke et kjøp. Synes dette her ser mye mer interresant ut en the secret world. 1 Lenke til kommentar
KiX Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har ventet i over et år til dette! 1 Lenke til kommentar
LMT Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Med så mange onlinespill må man jo velge , og da må man lett velge bort asiatiske spill desverre . Ja, det var jo. .. uh... Også en påstand? 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Når gir de ut nøkler? Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sjønner ikke dette med "unik combat"? Ser jo helt likt ut som andre generiske mmo-systemer med noen hotbars, en haug med skills og knappe-spamming utifra de videoene jeg sjekket ut på youtube. Så rett og slett driit kjedelig ut... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sjønner ikke dette med "unik combat"? Ser jo helt likt ut som andre generiske mmo-systemer med noen hotbars, en haug med skills og knappe-spamming utifra de videoene jeg sjekket ut på youtube. Så rett og slett driit kjedelig ut... Det er ikke slik som andre mmorpg's. Det er ikke noe evasion, eller accuracy, det avhenger med deg om du bommer eller treffer, blir litt som skyrim bare mer dynamisk. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Sjønner ikke dette med "unik combat"? Ser jo helt likt ut som andre generiske mmo-systemer med noen hotbars, en haug med skills og knappe-spamming utifra de videoene jeg sjekket ut på youtube. På tide å ta en litt nærmere research? Det har nok ikke det generiske og erketypiske auto-attack "get-gear-to-win" kampsystemet man ser i 90% av MMO's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå