Gå til innhold

Er UFOer en realitet?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har sett endel dokumentarer angående dette temaet selv. Jeg er ganske overbevist om at det finnes annet intelligent liv der ute. Når det kommer til om jeg tror på UFO'er eller ikke - så må man først forstå hva det står for; 'Uidentifisert Flyvende Objekt' eller på engelsk 'Unidentified Flying Object'. Uidentifiserte flyvende objekt trenger ikke nødvendigvis å inneholde romvesner osv.

 

Ja, jeg tror at det finnes UFO'er som inneholder eller er styrt av en ukjent* intelligent rase. Tror at veldig mange som har tittet opp på stjernehimmelen en klar kveld har sett dem - uten å være klar over det.

 

* Ukjent for allmenheten. Har en mistanke om at de høyere maktene er klar over hvem/hva de er, og at de har en eller annen form for kontakt med dem. Utifra hva noen sier i de diverse dokumentarene jeg har sett - er det mye som tyder på at de jobber side om side noen steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, kan dele historien min om hva jeg så for noen år tilbake.

 

"Dette hendte for ca. 4-5 år siden når jeg gikk 1 eller 2 år på videregående skole. Det var en helt vanlig dag hjemme. Jeg skulle på skolen dagen etter, så jeg slappet av med musikk, MSN og ja.. en rolig kveld foran pc'n. Det som da skjedde, var at jeg tilfeldigvis skimtet noe i sidesynet mitt, så jeg snudde meg og så ut vinduet. Det som jeg da så, var et grønt lys som fløy rett over tretoppene utenfor huset mitt. den fløy liksom så rett og kontrollert og lineært også. Den dalte ikke eller noe, men fløy rett fram. Lyset kan jeg beskrive som en intens grønn ball, eller sfære. Den lyste virkelig opp. Jeg har tjenestegjort i militæret, og jeg har sett både nødbluss og heliosgranater (granater som blir skutt opp for å lyse opp lende), og det lignet ikke i nærheten av noe sånt. Jeg fortalte dette til vennene mine dagen etter, og de lo jo selvfølgelig bare av meg."

 

Jeg synes dette var veldig wierd. ENESTE jeg har funnet som i det heletatt ligner, er denne videoen her:

Om denne videoen er fake eller ikke er ikke opp til meg, men det var dette jeg så. Har også en artikkel fra cracked.com hvis noen er interressert i å lese om det. http://www.cracked.com/article_18690_5-ufo-sightings-that-even-non-crazy-people-find-creepy.html sjekk ut #4. Bare å spørre hvis dere lurer på noe mer fra kvelden-litt-utover-det-vanlige.
Lenke til kommentar

Vel, for meg er det heller andre ting som jeg setter spørsmål med. La meg først gjøre det klart at jeg finner det ekstremt usannsynlig at vi er alene her i universet og det ville ikke overasket meg i stor grad om det yret av liv der ute. Jeg går forresten ut ifra at du med "UFO'er" mener romvesener eller lignende da alt flygende som ikke umiddelbart kan identifiseres er UFO'er (Uidentifiserte flygende objekter) til de blir gjenkjent eller gjør seg til kjenne.

 

Men hvorfor i alle dager skulle en sivilisasjon som har kommet seg så langt at de hadde utviklet muligheten til og reise de distanser som det er snakk om her, komme å besøke oss?

Hva i alle dager kan vi mennesker bidra med? I forhold til en såpass avansert rase er vi steinaldermennesker, og ikke bare det, men vi hadde jo sikkert forsøkt å drepe eller fange dem så fort de hadde satt bena på bakken her (noe de sikkert hadde fått med seg hvis de hadde snappet opp et par av tv-signaler og lignende vi sender ut i rommet 24/7). Så med mindre de hadde kommet for og ta ressursene våre og ødelegge planeten (noe jeg regner med allerede ville ha skjedd om det var intensjonen siden folk har vært supergiret på romvesener i hva, 70 år nå?) så tror jeg de hadde holdt seg så langt vekke som overhodet mulig og gjort solsystemet vårt om til en karantenesone i et par titusen år fremover.

 

Menmen, for alt jeg vet kan jo alle verdenslederne være superintelligente romvesener som har konspirert sammen for og gjøre oss til late tv-slaver :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...