vill panda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg kunne fortalt mye om dette, men det er så lett å bli beskyldt for trolling og usaklighet fordi det er en del folk her på forumet som ikke tåler å lese sannheten, men velger heller at det skal forbli et mysterium. Det er veldig hensysfullt å ikke dele all denne umåte kunnskapen din ukritisk. "her følger det en hel masse smilies som knipser frenetisk"! Slike utalelser er et eksempel på hvor vanskelig det er å nå fram med et buskap. Vi som vet noe om dette blir ilagt munnkurv. Skal det ikke mere til - kan det være at budskapet er svakt? Som du sikkert vet så er en tallerken formet gjenstand i besittelse av bedre fly egenskaper enn dagens fly. På undersiden befinner det seg flere små rakkett motorer som står i ring, noe som gjør at den har bedre fly egenskaper enn noe annet flygende kjøretøy vi kjenner pr. i dag.Denne farkosten kan også lande i vann, så det bekrefter også de observasjoner av såkalte ufo i og nærheten av vann. Det er innføringen av kristendommen som er årsaken at eierne av disse farkostene ikke lengre fikk beholde dem. Kirkens lærde bestemte seg for at bare fly som var formet som et kors skulle være lovlig.Så fikk vi en tid med mange primitive fly og i begynnelsen så var det mange prøvelser og feil. De tallerken formede flygende gjenstandene ble mange steder dumpet i dype vann, og noen parket i øde ørkenområder omgitt av minefelt. Noen få ble også gravlagt (Oseberghaugen i Vestfold) kanskje med eierne inne. Så hvis noen her synes at budskapet er svakt, så kan jeg godt debattere det videre, ellers så får vi la tråden lide en stille død. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Vanskelig å la det ligge når det blir ytret så absurde ting, men om du mener å spøke, noe jeg håper du gjør, så dro jeg litt på smilebåndet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Som du sikkert vet så er en tallerken formet gjenstand i besittelse av bedre fly egenskaper enn dagens fly. På undersiden befinner det seg flere små rakkett motorer som står i ring, noe som gjør at den har bedre fly egenskaper enn noe annet flygende kjøretøy vi kjenner pr. i dag. Kan du komme med kilder som viser at en tallerkenformet gjenstand gir bedre løft enn en vanlig vingeprofil? En vanlig vingeprofil er konstruert som en venturi-tube, noe som skaper et trykkforskjell ovenfor og under. En plate, som kun er krum på toppen gjør dette dårligere. Det blir nesten som en "halv venturi-tube". Det vil forøvrig være et helvette å styre med en tallerket-formet konstruksjon. Men du har vel tydeligvis sett at de har rakettmotorer.... 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 UFO-er eksisterer (uidentifiserte flygande objekt), men at noko er uidentifisert betyr ikkje at det sit ein gjeng grøne menn i ein flygande tallerken. Eg har ingen tru på at utanomjordisk liv har vitja oss i flygande skip. At det finnes liv der ute er godt mogleg, men ikkje som me har bekrefta så langt. 1 Lenke til kommentar
romeohilser Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei. Jeg har aldri lurt på om annet form for liv finnes eller ikke, det vet jeg at det gjør. Men jeg har alltid lurt på om HVOR de finnes? Det er riktig at det er trilliarder ganger trilliarder planeter i universet vårt, og sannsynligheten for at det finnes liv i mange av de planetene er stor. Men noen ganger så tenker jeg at det kan hende at vi er de eneste i universet vårt og at andre liv har sine egne univers. For lenge siden så viste ingen at det fantes så mange galakser, men idag vet vi det pga avansert teknologi. Så hvem vet om kanskje får vi mer avansert teknologi i framtiden som vil gjøre det mulig å få vite/oppdage at det fins flere universer. Teorien til Einstein om ormhull kan også være sann, bare at vi ikke har nok vitenskap til å finne det ennå. Det er sånn at når hammeren var oppfunnet i gamle tider, så kom spikeren rett rundt hjørnet. Det jeg mener er at når vi har en teori, så tar det ikke så lang tid til vi forsker på det og kan bekrefte om det finnes eller ikke. Og finner vi det så begynner vi å videre utvikle det, mennesket er nysgjerrig. Beklager hvis noen ikke forstår helt hva jeg mener eller formuleringene mine, er ikke fra Norge. Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei. Jeg har aldri lurt på om annet form for liv finnes eller ikke, det vet jeg at det gjør. Men jeg har alltid lurt på om HVOR de finnes? Det er riktig at det er trilliarder ganger trilliarder planeter i universet vårt, og sannsynligheten for at det finnes liv i mange av de planetene er stor. Men noen ganger så tenker jeg at det kan hende at vi er de eneste i universet vårt og at andre liv har sine egne univers. For lenge siden så viste ingen at det fantes så mange galakser, men idag vet vi det pga avansert teknologi. Så hvem vet om kanskje får vi mer avansert teknologi i framtiden som vil gjøre det mulig å få vite/oppdage at det fins flere universer. Teorien til Einstein om ormhull kan også være sann, bare at vi ikke har nok vitenskap til å finne det ennå. Det er sånn at når hammeren var oppfunnet i gamle tider, så kom spikeren rett rundt hjørnet. Det jeg mener er at når vi har en teori, så tar det ikke så lang tid til vi forsker på det og kan bekrefte om det finnes eller ikke. Og finner vi det så begynner vi å videre utvikle det, mennesket er nysgjerrig. Beklager hvis noen ikke forstår helt hva jeg mener eller formuleringene mine, er ikke fra Norge. Men hvorfor mener dere at såkalte ufoer må vær fra verdensrommet,når de befinner seg her på jorden? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Med UFO så mener du utenjordisk? Jeg har ikke sett noe til det, har du - med dine egne øyne? Nå må du være ærlig. Ingen som benekter at det eksisterer/har eksistert uidentifiserte flygande objekter? Endret 18. januar 2012 av Quote Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Med UFO så mener du utenjordisk? Jeg har ikke sett noe til det, har du - med dine egne øyne? Nå må du være ærlig. Ingen som benekter at det eksisterer/har eksistert uidentifiserte flygande objekter? Med betegnelsen ufo, så menes det med en ikke identfiser gjenstand, Som regel er det et objekt sett på himmelen, men noen observasjoner er også sett på bakken eller like over. En gjenstand sett på himmelen behøver ikke ha kommet fra verdensrommet for å si det sånn. En meget god grunn for at en slik flygende gjenstand ikke kan komme fra verdensrommet er at det kreves enorme mengder energi for å kunne lette fra en planet som kanskje har en større tyngde kraft enn jorden. Og disse såkalte ufoene har som regel ikke vært så veldig store så det er begrenset hvor langt de kan komme. Det er tross alt enorme avstander verdensrommet består av. Husk Apollo ferdene til USA, som hadde store raketter med trinnvis adskillelse av selve raketten etterhvert som drivstoffet ble brukt opp.Dette bør være et tankekors i denne debatten slik at dere bør regne med at en ufo ikke kommer fra verdenrommet.Hold dere på landjorda. Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er menneskelagde UFOer og sataniske manifestasjoner.. ikke noe annet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Beena: Kan ikke du tegne, enkelt og greit hvordan de tallerkenformede luftfartøyene var laget? Du har fremdeles til gode å vise til kilder som viser at en plateformet gjenstand gir bedre flygeegenskaper enn vanlige fly. Det er noe som sier meg at du ikke har dine aerodynamiske kunnskaper i orden. Og at du sier at flyene er "laget som et kors" pga kristendommen bekrefter bare mistanken min. Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Beena: Kan ikke du tegne, enkelt og greit hvordan de tallerkenformede luftfartøyene var laget? Du har fremdeles til gode å vise til kilder som viser at en plateformet gjenstand gir bedre flygeegenskaper enn vanlige fly. Det er noe som sier meg at du ikke har dine aerodynamiske kunnskaper i orden. Og at du sier at flyene er "laget som et kors" pga kristendommen bekrefter bare mistanken min. Jeg er så dårlig på å tegne, men tenk deg en fresbe, hvordan den flyr bortover. Er de riktige forholdene tilstede så kan den komme ganske langt. Og sender en et lite seilfly så kan en se at freesbe`en flyr bedre.Og er en riktig fingernem så kan en sette noen små rakett motorer i en ring på undersiden av freesbe`en . Styrings mekanismen er at de små rakett skal kunne bevege seg 90 grader og på den måten styrer man farkosten. Midten av freesbe`en er den tyngste delen, her befinner drivstoff tanken seg og piloten sitter helt øverst midt i.i de virkelige tallerken formede flyene så sitter passasjerene i en ring ytterst, setene står i 2 eller 3 rader ved siden av hverandre.Store farkoster er gjerne i to etasjer med en liten 3 etasje midt i hvor piloten befinner seg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Så forklar meg hvorfor et seilfly kan holde seg i luften veldig lenge. Kan en tallerken gjøre det? Det er veldig vanskelig å STYRE en tallerken mens den er i luften, og rakettmotorer til sånt er ikke spesielt effektivt med tanke på drivstofforbruk. Det er faktisk en veldig dårlig idé. Men nå sier du selvsagt at disse rakettmotorene er utrolig effektive, mer effektive enn alt vi kjenner til i dag. Problemet ditt er at du ikke har noen troverdige kilder på det du sier. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Denne saken ligger litt frem i tid, kanskje ... Jeg for min del tipper at for egen del så hadde det muligens latt seg gjøre med en tur - sannsynligheten for det er at jeg som passasjer ville egnet meg perfekt - siden jeg ikke lengre ville måle: 180 cm. 100 kg - men bare 2,5 kg. (urnen inklusiv). Jeg tror jeg gleder meg, litt ... Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Så forklar meg hvorfor et seilfly kan holde seg i luften veldig lenge. Kan en tallerken gjøre det? Det er veldig vanskelig å STYRE en tallerken mens den er i luften, og rakettmotorer til sånt er ikke spesielt effektivt med tanke på drivstofforbruk. Det er faktisk en veldig dårlig idé. Men nå sier du selvsagt at disse rakettmotorene er utrolig effektive, mer effektive enn alt vi kjenner til i dag. Problemet ditt er at du ikke har noen troverdige kilder på det du sier. En tallerken kan holde seg lengre oppe i luften enn et seilfly når vind retninger og alle andre forhold med luftstrømninger er riktig. Selvfølgelig har jeg ingen troverdige kilder til det jeg nevner, da hadde det vært avsløring av militære hemmeligheter. Men jeg har da fått laget et svar på om UFOer er en realitet, for det er det. Endret 19. januar 2012 av Beena Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) En tallerken kan holde seg lengre oppe i luften enn et seilfly når vind retninger og alle andre forhold med luftstrømninger er riktig. Selvfølgelig har jeg ingen troverdige kilder til det jeg nevner, da hadde det vært avsløring av militære hemmeligheter. Men jeg har da fått laget et svar på om UFOer er en realitet, for det er det. Kan du bevise det du sier? Tror rekorden til et seilfly, i følge Wiki, er på 3,000 km. Vis meg det tallerkenformede luftfartøyet som klarer dette uten bruk av motor. Kom med Lift/Drag-ratio, samt Glide Ratio. Du har laget et svar ut i fra din egen fantasi. Ting blir mer avansert hvis du går litt mer i dybden enn å forklare hvor passasjerene og kapteinen sitter... Endret 19. januar 2012 av Quote 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Men jeg har da fått laget et svar på om UFOer er en realitet, for det er det. "Realitet" betyr ikke det samme som "fakta". Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det er et faktum at folk SER og GJENKJENNER det typiske metalliske elliptiske ufo på himmelen. Det er et faktum at TOLKNINGER av hva de ser, er på lik linje overtro som enhver annen religion. Vi mennesker har blitt lært opp til å tro på romvesener på lik linje som folk i tidligere tider ble lært opp til at Gud eksisterer. Det er ekstremt vanskelig (EKSTREMT vanskelig) for folk å forstå at de er blitt gjort til ofre av indoktrinering. Man forstår ikke at en er ofre for indoktrinering, folk tror ikke de kan bli ofre for dette i en moderne verden, folk føler at de blir passet på av myndighetene, av samfunnsforskere osv. Man forstår ikke. De som tror på alien-ufoer er på lik linje med en konvert fra 1300 tallet, begge er ofre. Men dagens mennesker forstår ikke at de er blitt ofre, de tror ikke det går an i en moderne verden. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 "Teorier" om forskjell mellom papirfly og frisbee, røping av militære hemmeligheter... denne tråden ble i det minste god underholdning når det nærmet seg helg. Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det er et faktum at folk SER og GJENKJENNER det typiske metalliske elliptiske ufo på himmelen. Det er et faktum at TOLKNINGER av hva de ser, er på lik linje overtro som enhver annen religion. Vi mennesker har blitt lært opp til å tro på romvesener på lik linje som folk i tidligere tider ble lært opp til at Gud eksisterer. Det er ekstremt vanskelig (EKSTREMT vanskelig) for folk å forstå at de er blitt gjort til ofre av indoktrinering. Man forstår ikke at en er ofre for indoktrinering, folk tror ikke de kan bli ofre for dette i en moderne verden, folk føler at de blir passet på av myndighetene, av samfunnsforskere osv. Man forstår ikke. De som tror på alien-ufoer er på lik linje med en konvert fra 1300 tallet, begge er ofre. Men dagens mennesker forstår ikke at de er blitt ofre, de tror ikke det går an i en moderne verden. Det veldig mye folk er blitt feilinformet om. Verdenskartet feks.er faktisk svært farlig og følge til punkt og prikke. Folk har som har kjørt bil sør for Haugesund har faktiskt blitt i dømt fengselstraff i Amerikansk fengsel fordi de ikke ville la seg stoppe av Amerikansk politi og satt seg til motverge.Samtidig får de sjokk over at de plutselig har befunnet seg i staten Minnesota. Andre har gått på ski i fjellene nord for Fagernes og gått vestover og blir overasket over å møte Kinesiske soldater som plutselig hevder at de nå befinner seg i folkerepublikken Kina (Tibet). At det faktiskt går an å kjøre tog og snart også bil fra Norge til Australia er det også mange som blir overasket over. Så dere bør ta det som kommer og ikke bli for overasket, jeg kunne forsatt, da Norge også grenser til land utenfor de Forente nasjoner, og de landene er det veldig mange av. Bare en liten brøk del av land får vi kunnskap om, de er derfor jeg vet at de såkalte flygende tallerkener er helt allminnelig kjøretøy mange steder. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Så nå er verdenskartet en konspirasjon, det også? Vet du hva, det er ikke ofte at noen får meg til å bli målløs, men innlegget ditt klarte det med glans. Har du sett dette selv? Har du beviser? Google Maps? Trenger du legehjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå