raathass Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hei. Ønske: Spille av mkv-filer fra USB rett i TV-en og streame flerkanalslyd fra TV til receiver via optisk kabel. Noen som kan bekrefte om dette fungerer? Hvilke muligheter finnes i Smart-TV-OS-et for å velge lydspor (eks språk) og undertekster i en mkv-fil (+ andre formater som støtter dette)? /r Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er det ikke bare å prøve? Lenke til kommentar
raathass Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Faen, det tenkte jeg ikke på. Takk for tipset. /r Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Var du ironisk nå? Fortell gjerne hvordan resultatet blir! Lenke til kommentar
raathass Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 I høyeste grad. Tror du virkelig jeg hadde spurt på den måten dersom jeg hadde muligheten til å teste? Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hva ble resultatet her? Selv kjørte jeg en mkv-film med dts fra usb-minnepenn inn i Samsung sin smart tv(ue55d8005), med optisk kabel til forsterker, og sistnevnte oppfattet dts'en som dolby pl på tre kanaler. Endret til dolby pl music, og da fikk jeg 5.1men ikke dts.... Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå