enden Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Klarte ved et stort idiotisk mistag (tror jeg har forlagt hjernen min idag) å slette hele nettstedet mitt lukket såklart alle browsere først, unntatt opera. Der hadde jeg hovedsiden og adsl-artiklen min cachet, men ikke mer... Noen som kan hjelpe meg med å redde litt mer kildekode? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 lykke til, men jeg kan no desverre ikke hjelpe deg, har vært borte i lignende selv for en stund siden, alltid like kjedelig når sånnt skjer... Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 ille nok med innholdet (var heldigvis ikke så mye av det), men jeg hadde rimelig intrikate stilark... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 åh...kjipern :-? Hvordan klarte du det da!? Har den dessverre ikke cachet Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 skulle bytte ut det nye designet med det gamle, og skulle ta sikkerhetskopi av det nye designet mens jeg holdt på. Må tydeligvis ha bommet grovt for ingen kopi ble tatt... Etterpå trykket jeg del - tenkte at det bare havnet i søppelkurven, men det jeg glemte var at jeg satt og jobbet på en networkdrive... Da blir alt slettet direkte. Får se om jeg finner meg en recovery-program... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå