XXXxxxxx Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Siste Hi høsten... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet ble tatt i høst i Tallinn. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Kritikere! Auuu! Skriv noe nyttig Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Synes blitsen ødelegger for snøen som faller. Hadde kanskje hjulpet å sette blitsen til å gå av på slutten av eksponeringen. Uten blits hadde kanskje vært det beste, men da blir vel bladene i mørkeste laget. Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg fotografere uten blits.Det var i løpet av dagen og nok lys. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Litt vel midstilt, ellers enkelt og greit med fine høstfarger! Skarpt nok der det skal være skarpt (bladene)! 3'er! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg fotografere uten blits.Det var i løpet av dagen og nok lys. Hmm, for meg ser det ut som en blits har fryst snøen og en lengre lukkertid som gir svake streker etter fnuggene som daler... Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg fjernet en masse bilder i forskjellige modi og deretter jeg valgte den beste skutt.Takk for kommentarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg