AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg hadde en kanskje litt i overkant krevende IT-jobb tidligere, livet gikk da veldig i bølgedaler psykisk, men jeg hadde strengt tatt ingenting å klage på i forhold til jobb. Kunnskapen var på topp, utfordringene var mange og friheten stor, så lenge jeg fikk jobben gjort. Jeg gikk raskt forbi han som hadde lært meg opp og ordnet opp i mye han hadde utsatt i månedsvis pga. udugelighet. Mot slutten var jeg godt igang med å bygge opp ett team som jobbet sammen med/for meg. Det eneste problemet var totalt mangel på motivasjon. Jeg lærte meg aldri noe uten at jeg spesifikkt trengte det, lekte meg aldri med test-systemer og slikt. Det hele endte med at jeg "måtte" slutte, både mot min og sjefen min sin vilje. I følge tips jeg har fått her tidligere var oppsigelse kanskje lurt. Så, nå har jeg ny jobb, mindre krevende, knapt utfordringer, liten frihet og har startet på nytt med kunnskap. Jeg hater det, men greit nok. Men, motivasjonen er fortsatt totalt fraværende, jeg gidder ikke lære meg noe for "morro". Før var jeg "på toppen", da var det greit nok å drive på slik, nå er jeg "på bunnen", og burde absolutt vise mye mer interesse for å lære ting. Både det å være "på bunnen" og at jeg har 0 interesse for å drive med egen-studie. Hvordan få motivasjon? Føler jeg generellt sett mangler motivasjon til alt. Postet av anonym: 973a9a12dd792589db5bcb69afb3a309 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå