JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 For hvis man ikke fant ut det så har jeg en STOR, STYGG mistanke nå... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Nora Brockstedt. Ja, Lou Bega var Nora Brockstedt.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 njeeei, jeg trur ikke det, altså... noen som har sett den forferdelig grelle musikkvideoen til den forferdelig grelle "sangen" Chihuahua som mr. (tidligere gode gamle) DJ Bobo "synger"? HAN ER LOU BEGA! JEG SVERGER! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 njeeei, jeg trur ikke det, altså...noen som har sett den forferdelig grelle musikkvideoen til den forferdelig grelle "sangen" Chihuahua som mr. (tidligere gode gamle) DJ Bobo "synger"? HAN ER LOU BEGA! JEG SVERGER! nei.. men den videoen er BAD! chiuwahahaa!!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jay|-|eM: ja .. jeg er helt enig .. han har gjort det samme som michael jackson og forandret hudvarge .. og opperert litt i trynet .. og forandret stemmen .. og nasjonalitet .. og alderen har han fikset litt på også .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Lou vega var det ikke han negeren som sang noe mambo greier? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Lou vega var det ikke han negeren som sang noe mambo greier? Jo, har han blitt hvit ?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 første mp3'en jeg lasta ned! mambo nuber 5 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 bah, like som to dråper maling! jeg står på saken min, er i hvert fall like elendig kvalitet på begge to, og den jacko-teorien til k-dog er jeg absolutt ikke uenig i... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 "Like the Afro-Cuban and mambo music that inspires his music, Lou Bega is a hybrid, born and raised in Germany as the son of a Sicillian mother and Ugandan father." Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 "Like the Afro-Cuban and mambo music that inspires his music, Lou Bega is a hybrid, born and raised in Germany as the son of a Sicillian mother and Ugandan father." og DER kom beviset! (okaj, ser jeg meg rundt nå så ser jeg stoooore gule jorder...) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Case closed, vil jeg anta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg