mobilen.no Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 - Vi passerer Nokia i år, sier Samsung-direktør. Mot slutten på Nokia-hegemoniet Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 ". I fjor (...) 359 millioner. Reuters tror årets resultat vil ligge på (...) 359 millioner Samsung-mobiler." Feilsitering? Kilde mangler. Jeg mener i alle fall at det ville vært merkelig om Reuters tror på 0-vekst hos Samsung, med tanke på Samsungs vekst de siste årene. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 ". I fjor (...) 359 millioner. Reuters tror årets resultat vil ligge på (...) 359 millioner Samsung-mobiler."Feilsitering? Kilde mangler. Jeg mener i alle fall at det ville vært merkelig om Reuters tror på 0-vekst hos Samsung, med tanke på Samsungs vekst de siste årene. Hei, du har rett. Det skulle være 320 millioner Samsung-mobiler i fjor og 359 millioner i år. Jeg har rettet opp i teksten. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Men Samsung kan smykke seg med at de er verdens største Smartmobil produsent. Og det er ikke Windows Phone som gjør Nokias lumia serie attraktiv det er disignet PGA Samsung produserer også Windows Phone telefoner og de får ikke så masse oppmerksomhet. Endret 14. januar 2012 av Leseren Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det som gjør nokias Lumia serie attraktiv for min del er spesialavtalen de har med MS i tillegg til bra design,generelt bra batteri og svært bra signalstyrke. Men det kicker egentlig ikke inn før apollo... jeg tror Nokia/MS blir en stor kombinasjon. Men såklart har nokia falt mtp kaoset rundt symbian s60v5, s^3, meego og wp. Nå derimot blir det nok bedre fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg